|
Vztahuje se k |
Skip Pay představuje v kampani „nepovedené dárky”14.listopadu » MediaGuru Skip Pay ve vánoční kampani nabízí možnost platit až po Vánocích, před nákupními omyly opět chrání maskoti Mozek a Srdce. Skip Pay ve vánoční kampani nabídne možnost platit až po Vánocích. Spoty provází maskoti Mozek a Srdce14.listopadu » Marketing&Media Skip Pay, fintech ČSOB zaměřený na odložené platby, v rámci vánoční kampaně nabídne zákazníkům možnost platit až po Vánocích a zároveň nabádá ke zodpovědnému nakupování. Za zboží nakoupené od začátku listopadu mohou zákazníci zaplatit až do 20. ledn… Autenticita vs. AI: Trendy na sociálních sítích v roce 20254.února » Shoptet Blog Poznejte 6 trendů, které na sociálních sítích využít v roce 2025. Jaké formáty a jaká témata zajímají uživatele? Příspěvek Autenticita vs. AI: Trendy na sociálních sítích v roce 2025 pochází z Shoptet Blog Skip Pay v kampani ukazuje, že platit předem není normální20.listopadu » Marketing&Media „Platba předem? To není normální.“ S tímto sloganem přichází Mozek a Srdce, maskoti Skip Pay od ČSOB, v nové kampani. Článek Skip Pay v kampani ukazuje, že platit předem není normální se nejdříve objevil na MAM . Proč dělat video obsah na sítě a jak si poradit i bez velkých rozpočtů?22.ledna » Shoptet Blog Na sociálních sítích trávíme více času než kdy dřív a ukazuje se, že krátká videa jsou forma obsahu, kterým zaujmete nejvíce. Ukážeme si, jak si s produkováním a publikací video obsahu poradit, když jste třeba i menší e-shop. Podle statistik od Data… Malý vědec testuje v brandových spotech LepsiSlozeni.cz dětské potraviny1.listopadu » Marketing&Media Firma Garmondi CZ, distributor potravin pro děti, spustila svou první brandovou kampaň. Ve spotech pro YouTube představuje mladého vědce, který zábavnou formou analyzuje složení jednotlivých potravin. Článek Malý vědec testuje v brandových spotech L… Vánoční kampaň Slevomatu: na nové zážitky těšit se můžeme těšit už teď18.listopadu » Marketing&Media Cestovní a zážitkový portál Slevomat spustil vánoční kampaň zaměřenou na rodinou a domácí atmosféru. V minulosti sezónní kampaň spíše prezentovala vybrané zážitky z nabídky firmy. Společnost dlouhodobě pracuje se sloganem „Nejlepší dárek je zážitek“… Ve vánoční kampani Slevomat vzbuzuje touhu po cestování a gastro zážitcích12.listopadu » Marketing&Media Cestovní a zážitkový portál Slevomat spustil vánoční kampaň zaměřenou na rodinou a domácí atmosféru. V minulosti sezónní kampaň spíše prezentovala vybrané zážitky z nabídky firmy. Společnost dlouhodobě pracuje se sloganem „Nejlepší dárek je zážitek“… In-house kreativa se v době pandemie osvědčila22.července » MediaGuru Přímost, rychlost a flexibilita in-house kreativy si pochvaluje nejeden zadavatel. Pozitivní přínos představovala i v době pandemie. |
|