|
Vztahuje se k |
Kvalita reklam McDonald’s leží ve špičkové každodenní práci15.prosince » MediaGuru TBWA\Hullabaloo spolu s TBWA\Ukrajina vytvořily formaci OAG a společně se tak staly reklamní agenturou pro McDonald’s v Česku, na Slovensku a na Ukrajině s ambicí odvádět každodenní vysoký standard práce a dosáhnout na úroveň nejkreativnějších světo… Rebranding Investony: Jak odbourat strach Čechů z investování8.prosince » MediaGuru Komunikace nové značky Investona, která vznikla přeměnou obchodníka s cennými papíry Colosseum, chce ukázat, že investování není jen pro milionáře. Využívá k tomu kromě jiného dva klíčové televizní spoty, popisuje marketingový ředitel Ladislav Báča. Givet: Rebranding nastartoval růst, míříme na další místa27.listopadu » MediaGuru Firma Givet Czech, výrobce a distributor kosmetických produktů, postupně rozšiřuje své portfolio a míří do sítě dalších retailerů, říká CEO společnosti Martin Vrána. Marketingový rozpočet škrtat nemůžeme, ambice máme velké25.listopadu » MediaGuru „Většině značek v Česku chybí v komunikaci odvážnost. Rád bych, aby Grizly odvážná byla,“ říká nový marketingový ředitel David Abraham. Marketingové investice mají podporovat dlouhodobý růst značky. Radiohouse pro rok 2026 zdraží jen mírně, začlení DAB+ a posílí digitál24.listopadu » MediaGuru Radiohouse vstoupí do roku 2026 s obchodní politikou založenou na nízké inflaci hlavních produktů, zapojením DAB+ do všech balíčků a posílením digitálního audia. Kombinace lineárního vysílání a digitálních formátů má přinést vyšší zásah i efektivněj… AMC věří v Česku hybridní strategii, chystá i streaming18.listopadu » MediaGuru AMC Networks International kombinuje v Česku výnosy od operátorů a z prodeje reklamy. Zároveň připravuje i na našem trhu vstup do streamingu, říká country manažerka Irena Novotná. Real-time i zapojení digitálu. Měření ATO má svá specifika29.října » MediaGuru Tuzemské měření televizní sledovanosti odpovídá mezinárodním standardům, potvrdil audit mezinárodní společnosti CESP. Jeho ředitel Olivier Daufresne v rozhovoru mluví o přínosnosti auditu i specifikách českého měření. Necílila na Japonce, ale získala je. Filharmonie ukazuje sílu brandu21.října » MediaGuru Česká filharmonie přišla v letošním roce s brandovou kampaní k japonskému turné. Přestože nebyla primárně určena pro japonské publikum, u Japonců zabodovala, popisují autoři kampaně Jakub Kožíšek a Prokop Jelínek. Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme20.října » MediaGuru Obchodní ředitel zastupitelství Media Club Jan Čadek zdůvodňuje dvouciferné zvýšení cen televizní reklamy pro rok 2026 a popisuje vývoj na reklamním trhu i záměry Media Clubu. TV Nova zvýší pro rok 2026 ceny televizní reklamy o 16 procent17.října » MediaGuru Skupina Nova zvýší i pro příští rok ceny televizní reklamy dvouciferně. Souhrnné navýšení při započtení všech změn v ceníku představuje 16 %. Nové měření značek propojuje marketingové a finanční ukazatele9.října » MediaGuru Mary Kyriakidi z výzkumné agentury Kantar vysvětluje v rozhovoru koncept nově pojatého měření značek, který přináší denní, AI asistovaná data a proměňuje marketing ve strategické rozhodovací aktivum. Neposuzujte jen reklamu, uvažujte o marketingu šířeji2.října » MediaGuru Posuzování jen výsledků reklamních kampaní nestačí, je třeba dívat se na marketing širším pohledem, říká Sorin Patilinet, který přijel do Prahy na konferenci Brand management. |
Karel Novák
- Herec
Karel Hvížďala
- Český novinář, dramatik a spisovatel
|