15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Martina Vojtěchovská

Vztahuje se k

Kvalita reklam McDonald’s leží ve špičkové každodenní práci

15.prosince » MediaGuru
TBWA\Hullabaloo spolu s TBWA\Ukrajina vytvořily formaci OAG a společně se tak staly reklamní agenturou pro McDonald’s v Česku, na Slovensku a na Ukrajině s ambicí odvádět každodenní vysoký standard práce a dosáhnout na úroveň nejkreativnějších světo…

Rebranding Investony: Jak odbourat strach Čechů z investování

8.prosince » MediaGuru
Komunikace nové značky Investona, která vznikla přeměnou obchodníka s cennými papíry Colosseum, chce ukázat, že investování není jen pro milionáře. Využívá k tomu kromě jiného dva klíčové televizní spoty, popisuje marketingový ředitel Ladislav Báča.

Givet: Rebranding nastartoval růst, míříme na další místa

27.listopadu » MediaGuru
Firma Givet Czech, výrobce a distributor kosmetických produktů, postupně rozšiřuje své portfolio a míří do sítě dalších retailerů, říká CEO společnosti Martin Vrána.

Marketingový rozpočet škrtat nemůžeme, ambice máme velké

25.listopadu » MediaGuru
„Většině značek v Česku chybí v komunikaci odvážnost. Rád bych, aby Grizly odvážná byla,“ říká nový marketingový ředitel David Abraham. Marketingové investice mají podporovat dlouhodobý růst značky.

Radiohouse pro rok 2026 zdraží jen mírně, začlení DAB+ a posílí digitál

24.listopadu » MediaGuru
Radiohouse vstoupí do roku 2026 s obchodní politikou založenou na nízké inflaci hlavních produktů, zapojením DAB+ do všech balíčků a posílením digitálního audia. Kombinace lineárního vysílání a digitálních formátů má přinést vyšší zásah i efektivněj…

AMC věří v Česku hybridní strategii, chystá i streaming

18.listopadu » MediaGuru
AMC Networks International kombinuje v Česku výnosy od operátorů a z prodeje reklamy. Zároveň připravuje i na našem trhu vstup do streamingu, říká country manažerka Irena Novotná.

Real-time i zapojení digitálu. Měření ATO má svá specifika

29.října » MediaGuru
Tuzemské měření televizní sledovanosti odpovídá mezinárodním standardům, potvrdil audit mezinárodní společnosti CESP. Jeho ředitel Olivier Daufresne v rozhovoru mluví o přínosnosti auditu i specifikách českého měření.

Necílila na Japonce, ale získala je. Filharmonie ukazuje sílu brandu

21.října » MediaGuru
Česká filharmonie přišla v letošním roce s brandovou kampaní k japonskému turné. Přestože nebyla primárně určena pro japonské publikum, u Japonců zabodovala, popisují autoři kampaně Jakub Kožíšek a Prokop Jelínek.

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

20.října » MediaGuru
Obchodní ředitel zastupitelství Media Club Jan Čadek zdůvodňuje dvouciferné zvýšení cen televizní reklamy pro rok 2026 a popisuje vývoj na reklamním trhu i záměry Media Clubu.

TV Nova zvýší pro rok 2026 ceny televizní reklamy o 16 procent

17.října » MediaGuru
Skupina Nova zvýší i pro příští rok ceny televizní reklamy dvouciferně. Souhrnné navýšení při započtení všech změn v ceníku představuje 16 %.

Nové měření značek propojuje marketingové a finanční ukazatele

9.října » MediaGuru
Mary Kyriakidi z výzkumné agentury Kantar vysvětluje v rozhovoru koncept nově pojatého měření značek, který přináší denní, AI asistovaná data a proměňuje marketing ve strategické rozhodovací aktivum.

Neposuzujte jen reklamu, uvažujte o marketingu šířeji

2.října » MediaGuru
Posuzování jen výsledků reklamních kampaní nestačí, je třeba dívat se na marketing širším pohledem, říká Sorin Patilinet, který přijel do Prahy na konferenci Brand management.
Karel Novák - Herec
Karel Hvížďala - Český novinář, dramatik a spisovatel

Tato informační stránka o Martina Vojtěchovská zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Martina Vojtěchovská" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes