15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Martina Vojtěchovská

Vztahuje se k

Rebranding Investony: Jak odbourat strach Čechů z investování

12:52 » MediaGuru
Komunikace nové značky Investona, která vznikla přeměnou obchodníka s cennými papíry Colosseum, chce ukázat, že investování není jen pro milionáře. Využívá k tomu kromě jiného dva klíčové televizní spoty, popisuje marketingový ředitel Ladislav Báča.

Givet: Rebranding nastartoval růst, míříme na další místa

27.listopadu » MediaGuru
Firma Givet Czech, výrobce a distributor kosmetických produktů, postupně rozšiřuje své portfolio a míří do sítě dalších retailerů, říká CEO společnosti Martin Vrána.

Marketingový rozpočet škrtat nemůžeme, ambice máme velké

25.listopadu » MediaGuru
„Většině značek v Česku chybí v komunikaci odvážnost. Rád bych, aby Grizly odvážná byla,“ říká nový marketingový ředitel David Abraham. Marketingové investice mají podporovat dlouhodobý růst značky.

Radiohouse pro rok 2026 zdraží jen mírně, začlení DAB+ a posílí digitál

24.listopadu » MediaGuru
Radiohouse vstoupí do roku 2026 s obchodní politikou založenou na nízké inflaci hlavních produktů, zapojením DAB+ do všech balíčků a posílením digitálního audia. Kombinace lineárního vysílání a digitálních formátů má přinést vyšší zásah i efektivněj…

AMC věří v Česku hybridní strategii, chystá i streaming

18.listopadu » MediaGuru
AMC Networks International kombinuje v Česku výnosy od operátorů a z prodeje reklamy. Zároveň připravuje i na našem trhu vstup do streamingu, říká country manažerka Irena Novotná.

Real-time i zapojení digitálu. Měření ATO má svá specifika

29.října » MediaGuru
Tuzemské měření televizní sledovanosti odpovídá mezinárodním standardům, potvrdil audit mezinárodní společnosti CESP. Jeho ředitel Olivier Daufresne v rozhovoru mluví o přínosnosti auditu i specifikách českého měření.

Necílila na Japonce, ale získala je. Filharmonie ukazuje sílu brandu

21.října » MediaGuru
Česká filharmonie přišla v letošním roce s brandovou kampaní k japonskému turné. Přestože nebyla primárně určena pro japonské publikum, u Japonců zabodovala, popisují autoři kampaně Jakub Kožíšek a Prokop Jelínek.

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

20.října » MediaGuru
Obchodní ředitel zastupitelství Media Club Jan Čadek zdůvodňuje dvouciferné zvýšení cen televizní reklamy pro rok 2026 a popisuje vývoj na reklamním trhu i záměry Media Clubu.

TV Nova zvýší pro rok 2026 ceny televizní reklamy o 16 procent

17.října » MediaGuru
Skupina Nova zvýší i pro příští rok ceny televizní reklamy dvouciferně. Souhrnné navýšení při započtení všech změn v ceníku představuje 16 %.

Nové měření značek propojuje marketingové a finanční ukazatele

9.října » MediaGuru
Mary Kyriakidi z výzkumné agentury Kantar vysvětluje v rozhovoru koncept nově pojatého měření značek, který přináší denní, AI asistovaná data a proměňuje marketing ve strategické rozhodovací aktivum.

Neposuzujte jen reklamu, uvažujte o marketingu šířeji

2.října » MediaGuru
Posuzování jen výsledků reklamních kampaní nestačí, je třeba dívat se na marketing širším pohledem, říká Sorin Patilinet, který přijel do Prahy na konferenci Brand management.

Deník Sport se brání, zvažuje právní kroky

29.září » MediaGuru
Deník Sport vnímá odebrání akreditací ze strany Slavie, Plzně a Baníku jako záminku a projev mocenského jednání a nově zvažuje i právní kroky proti tvrzením Jaroslava Tvrdíka.
Karel Novák - Herec
Karel Hvížďala - Český novinář, dramatik a spisovatel

Tato informační stránka o Martina Vojtěchovská zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Martina Vojtěchovská" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes