|
Vztahuje se k |
Real-time i zapojení digitálu. Měření ATO má svá specifika29.října » MediaGuru Tuzemské měření televizní sledovanosti odpovídá mezinárodním standardům, potvrdil audit mezinárodní společnosti CESP. Jeho ředitel Olivier Daufresne v rozhovoru mluví o přínosnosti auditu i specifikách českého měření. Necílila na Japonce, ale získala je. Filharmonie ukazuje sílu brandu21.října » MediaGuru Česká filharmonie přišla v letošním roce s brandovou kampaní k japonskému turné. Přestože nebyla primárně určena pro japonské publikum, u Japonců zabodovala, popisují autoři kampaně Jakub Kožíšek a Prokop Jelínek. Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme20.října » MediaGuru Obchodní ředitel zastupitelství Media Club Jan Čadek zdůvodňuje dvouciferné zvýšení cen televizní reklamy pro rok 2026 a popisuje vývoj na reklamním trhu i záměry Media Clubu. TV Nova zvýší pro rok 2026 ceny televizní reklamy o 16 procent17.října » MediaGuru Skupina Nova zvýší i pro příští rok ceny televizní reklamy dvouciferně. Souhrnné navýšení při započtení všech změn v ceníku představuje 16 %. Nové měření značek propojuje marketingové a finanční ukazatele9.října » MediaGuru Mary Kyriakidi z výzkumné agentury Kantar vysvětluje v rozhovoru koncept nově pojatého měření značek, který přináší denní, AI asistovaná data a proměňuje marketing ve strategické rozhodovací aktivum. Neposuzujte jen reklamu, uvažujte o marketingu šířeji2.října » MediaGuru Posuzování jen výsledků reklamních kampaní nestačí, je třeba dívat se na marketing širším pohledem, říká Sorin Patilinet, který přijel do Prahy na konferenci Brand management. Deník Sport se brání, zvažuje právní kroky29.září » MediaGuru Deník Sport vnímá odebrání akreditací ze strany Slavie, Plzně a Baníku jako záminku a projev mocenského jednání a nově zvažuje i právní kroky proti tvrzením Jaroslava Tvrdíka. Počítám se vším. Předvolební debaty ale nejsou reality show24.září » MediaGuru Moderátorka Terezie Tománková provede na CNN Prima News závěrečnými předvolebními debatami, vysíláním z volebního dne i povolební Partií. ATO: Držíme plán. Měření mimo domov odstartuje v lednu 202622.září » MediaGuru Projekt ReDAM, který má českému trhu přinést měření sledovanosti televize a videa mimo domov, postupuje podle plánu. Podle jednatele ATO Michala Jordana je ostrý start stále naplánován na leden 2026. Boj o talenty: autenticita dnes přebíjí oficiální slogany19.září » MediaGuru O tom, jak se české firmy posouvají v práci se značkou zaměstnavatele, proč je autenticita silnější než slogany a jakou roli hrají ESOPy či žebříčky Fast 50 a Best Managed Companies, mluví Kateřina Novotná z Deloitte. Deníku N pomohlo k zisku zpoplatnění podcastů8.září » MediaGuru Deník N se vyrovnal s náročnějším ekonomickým obdobím posledních dvou let a díky růstu předplatitelů a zpoplatnění podcastů míří i letos ke kladnému výsledku. Nova nevylučuje vyšší nasazení seriálu Ordinace zpět v televizi26.srpna » MediaGuru Nova chce podzimním programem navázat na letošní výsledky, kdy se jí podařilo navýšit podíl na trhu. Programová ředitelka skupiny Nova Silvia Majeská věří, že podzimní program je silný a že si najde své publikum. |
Karel Novák
- Herec
Karel Hvížďala
- Český novinář, dramatik a spisovatel
|