15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Jakub Křešnička

Vztahuje se k

Víme první: Košík rozjíždí první velkou kampaň v hlavní roli s nákupními košíky

Velké nákupy by měly jezdit za vámi, říká Košík ve své první celoplošné kampani od WMC Grey se spoty v režii dua Wolfberg a se zvukovým logem od Butter. Článek Víme první: Košík rozjíždí první velkou kampaň v hlavní roli s nákupními košíky se nejdří…

Evropské volby budou pro značky zkouškou

29.dubna » Marketing&Media
Červnové volby do Evropského parlamentu zvýší vlnu dezinformací. Jak prověří nastavení bezpečnosti značek, firemní hodnoty, ale třeba také spolupráce s influencery, přibližuje téma v aktuálním vydání Marketing & Media Článek Evropské volby budou pro…

Advisio: chceme ukazovat, jak automatizace a správné využívání dat pomáhají růstu tržeb

23.dubna » Marketing&Media
Byznys se neustále mění a náš růst také není u konce, je třeba na to pružně reagovat, říká Lada Pěgřimková, nová CEO agentury Advisio. Článek Advisio: chceme ukazovat, jak automatizace a správné využívání dat pomáhají růstu tržeb se nejdříve objevil…

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

18.dubna » Marketing&Media
Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD. Článek DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Když LinkedIn získá slávu i investory

15.dubna » Marketing&Media
Co návštěvníkům LiSummitu pro úspěch nejen na síti poradili top osobnosti českého a slovenského LinkedInu se dočtete v aktuálním vydání Marketing & Media. Článek Když LinkedIn získá slávu i investory se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Jan Gemrich z Foodory: máme za sebou úspěšný restart značky

12.dubna » Marketing&Media
Šéf marketingu doručovací platformy Jan Gemrich otevřeně přibližuje zkušenosti s rebrandingem společnosti i plány Foodory v aktuálním vydání Marketing & Media. Článek Jan Gemrich z Foodory: máme za sebou úspěšný restart značky se nejdříve objevil na…

Linka bezpečí pomohla kampaní s Mark BBDO mladým bránit se zneužití online obsahu

8.dubna » Marketing&Media
Kampaň Followers nebo Nightmares se třemi spoty vytvořenými s produkcí Punk Film v režii Petra Dvořáka měla zásah téměř 800 tisíc. Článek Linka bezpečí pomohla kampaní s Mark BBDO mladým bránit se zneužití online obsahu se nejdříve objevil na Market…

Burger King slaví 70 let s žhavými fotkami svých vrstevníků

8.dubna » Marketing&Media
Řetězec Burger King, známý masem grilovaným nad plamenem, slaví narozeniny s vášní rozpálenými vizuály. A přidává kampaň ukazující dětskou fascinaci ohněm. Článek Burger King slaví 70 let s žhavými fotkami svých vrstevníků se nejdříve objevil na Mar…

Jak Roblox otevírá značkám cestu k mladým

2.dubna » Marketing&Media
Metaverse platforma Roblox umožňuje značkám zasáhnout cílové skupiny, které se tradičním kanálům vyhýbají. Jakým způsobem je mohou značky oslovit rozebírá téma aktuálního vydání Marketing & Media. Článek Jak Roblox otevírá značkám cestu k mladým se …

Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline

28.března » Marketing&Media
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA). Článek Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Young Lions 2024 znají vítěze

25.března » Marketing&Media
V letošním ročníku soutěže mladých talentů Young Lions uspěly týmy z agentur Zaraguza, DDB Prague, Saatchi & Saatchi s MSL Czech Republic a Plzeňského Prazdroje. Článek Young Lions 2024 znají vítěze se nejdříve objevil na Marketing & Media .

WARC odhalil nejefektivnější kampaně

25.března » Marketing&Media
Podle úspěchů v soutěžích efektivity sledovaných organizací WARC je top kampaní loňského roku projekt Shah Rukh Khan-My-Ad. Kdo další uspěl? Článek WARC odhalil nejefektivnější kampaně se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Tato informační stránka o Jakub Křešnička zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Jakub Křešnička" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes