Jakub Křešnička |
Vztahuje se k |
Víme první: Košík rozjíždí první velkou kampaň v hlavní roli s nákupními košíky15:49 » Marketing&Media Velké nákupy by měly jezdit za vámi, říká Košík ve své první celoplošné kampani od WMC Grey se spoty v režii dua Wolfberg a se zvukovým logem od Butter. Článek Víme první: Košík rozjíždí první velkou kampaň v hlavní roli s nákupními košíky se nejdří… Evropské volby budou pro značky zkouškou29.dubna » Marketing&Media Červnové volby do Evropského parlamentu zvýší vlnu dezinformací. Jak prověří nastavení bezpečnosti značek, firemní hodnoty, ale třeba také spolupráce s influencery, přibližuje téma v aktuálním vydání Marketing & Media Článek Evropské volby budou pro… Advisio: chceme ukazovat, jak automatizace a správné využívání dat pomáhají růstu tržeb23.dubna » Marketing&Media Byznys se neustále mění a náš růst také není u konce, je třeba na to pružně reagovat, říká Lada Pěgřimková, nová CEO agentury Advisio. Článek Advisio: chceme ukazovat, jak automatizace a správné využívání dat pomáhají růstu tržeb se nejdříve objevil… DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards18.dubna » Marketing&Media Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD. Článek DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards se nejdříve objevil na Marketing & Media . Když LinkedIn získá slávu i investory15.dubna » Marketing&Media Co návštěvníkům LiSummitu pro úspěch nejen na síti poradili top osobnosti českého a slovenského LinkedInu se dočtete v aktuálním vydání Marketing & Media. Článek Když LinkedIn získá slávu i investory se nejdříve objevil na Marketing & Media . Jan Gemrich z Foodory: máme za sebou úspěšný restart značky12.dubna » Marketing&Media Šéf marketingu doručovací platformy Jan Gemrich otevřeně přibližuje zkušenosti s rebrandingem společnosti i plány Foodory v aktuálním vydání Marketing & Media. Článek Jan Gemrich z Foodory: máme za sebou úspěšný restart značky se nejdříve objevil na… Linka bezpečí pomohla kampaní s Mark BBDO mladým bránit se zneužití online obsahu8.dubna » Marketing&Media Kampaň Followers nebo Nightmares se třemi spoty vytvořenými s produkcí Punk Film v režii Petra Dvořáka měla zásah téměř 800 tisíc. Článek Linka bezpečí pomohla kampaní s Mark BBDO mladým bránit se zneužití online obsahu se nejdříve objevil na Market… Burger King slaví 70 let s žhavými fotkami svých vrstevníků8.dubna » Marketing&Media Řetězec Burger King, známý masem grilovaným nad plamenem, slaví narozeniny s vášní rozpálenými vizuály. A přidává kampaň ukazující dětskou fascinaci ohněm. Článek Burger King slaví 70 let s žhavými fotkami svých vrstevníků se nejdříve objevil na Mar… Jak Roblox otevírá značkám cestu k mladým2.dubna » Marketing&Media Metaverse platforma Roblox umožňuje značkám zasáhnout cílové skupiny, které se tradičním kanálům vyhýbají. Jakým způsobem je mohou značky oslovit rozebírá téma aktuálního vydání Marketing & Media. Článek Jak Roblox otevírá značkám cestu k mladým se … Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline28.března » Marketing&Media Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA). Článek Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline se nejdříve objevil na Marketing & Media . Young Lions 2024 znají vítěze25.března » Marketing&Media V letošním ročníku soutěže mladých talentů Young Lions uspěly týmy z agentur Zaraguza, DDB Prague, Saatchi & Saatchi s MSL Czech Republic a Plzeňského Prazdroje. Článek Young Lions 2024 znají vítěze se nejdříve objevil na Marketing & Media . WARC odhalil nejefektivnější kampaně25.března » Marketing&Media Podle úspěchů v soutěžích efektivity sledovaných organizací WARC je top kampaní loňského roku projekt Shah Rukh Khan-My-Ad. Kdo další uspěl? Článek WARC odhalil nejefektivnější kampaně se nejdříve objevil na Marketing & Media . |
|