Adam Špina |
Vztahuje se k |
Adam Špina: rok 2024 bude nejlepším pro změnu nastavení značek22.února » Marketing&Media Jak letos budovat značky? Začněte u analýzy potřeb zákazníků a následného zhodnocení positioningu. Článek Adam Špina: rok 2024 bude nejlepším pro změnu nastavení značek se nejdříve objevil na Marketing & Media . Protivládním aktivistům vadí i ceny po změně DPH8.ledna » manipulatori.cz Od 1.1. 2024 došlo ke změně v sazbách DPH. U potravin došlo k snížení z 15 na 12 %, u nápojů naopak ke zvýšení z Návrat haléřů. Řetězce ukazují, jak zlevnily a nabízejí ceny se setinami Kč5.ledna » Seznam Zprávy 97 korun a 29 haléřů. V akčních letácích prodejců potravin se začaly objevovat ceny s přesností na setiny korun. Jde o přesný výpočet snížení DPH, ale i o způsob, jak získat zákazníka. Marketingový tah však nebude fungovat věčně. Strategický tým Ogilvy posiluje Adam Špina z Triadu16.října » Marketing&Media Adam Špina, držitel ceny Stratég roku v soutěži MAM Agentura roku, přechází po 11 letech v pražském Triadu k agentuře Ogilvy. Článek Strategický tým Ogilvy posiluje Adam Špina z Triadu se nejdříve objevil na Marketing & Media . Decathlon láká na léto s novým konceptem o Triadu26.června » Marketing&Media Prodejce sportovního sortimentu v nové kampani propojuje jednotlivé produktové komunikace, oslovuje širší cílovou skupinu a klade důraz na autenticitu. Článek Decathlon láká na léto s novým konceptem o Triadu se nejdříve objevil na Marketing & Media… Woska a Špina: strategická kreativita jako lék na recesi23.prosince » Marketing&Media Všude kolem nás se mluví o recesi, čelíme nejvyšší inflaci za posledních 30 let, dochází ke škrtům ve výdajích domácností i značek. Článek Woska a Špina: strategická kreativita jako lék na recesi se nejdříve objevil na Marketing & Media . České agentury uspěly na evropských Effie Awards1.prosince » Marketing&Media Mezi nejefektivnějšími kampaněmi Evropy byly oceněny všechny tři z Česka nominované projekty. Českou stopu mají i trofeje pro Německo. Článek České agentury uspěly na evropských Effie Awards se nejdříve objevil na Marketing & Media . Gambrinus při oslavě 150 let vsadil na 'svatou trojici' – Jolandu, Záviše a Davida Copperfielda7.října » Marketing Journal Jak udělat kampaň, aby to bylo velký dobrý? Agentura Triad Advertising připravila pro Gambrinus velkolepou oslavu 150 let. I kdyby trakaře padaly, pivo Gambrinus zůstane stejné i za 150 let, tvrdí. A jak s tím vším souvisí světoznámý kouzelník David… |
Tomáš Jirsa
- politik - ODS
|