Carlos Tavares |
Vztahuje se k |
Nesmyslné protlačování elektromobilů? V Británii o tom ví své29.dubna » AUTO.cz Výrobci automobilů, kteří své vozy prodávají ve Velké Británii, bojují s přísným nařízením tamní vlády. V aktuálním roce musí elektromobily tvořit minimálně 22 % z celkových prodejů, a každý další rok bude podíl růst. „Příšerné” nařizování elektromobilů zabije automobilový průmysl, říká šéf Stellantisu, začne to ve Velké Británii27.dubna » Autoforum.cz Historie už asi tisíckrát ukázala, že pokud nedovolíte firmám vyrábět, co zákazníci chtějí kupovat, nebo zákazníkům kupovat, co firmy mohou vyrábět, zdevastujete tím ekonomiku a postupně i celou společnost. Proč se o to někdo pokouší znovu a znovu? … Je nelegální vyrábět Alfu Romeo v Polsku, stěžují si politici. Byla by jinak o čtvrt milionu dražší, vrací ránu Tavares13.dubna » Autoforum.cz Věříme, že by se Italům líbilo, kdyby tohle sexy auto bylo italské víc než jen původem či jménem, to by ale museli být schopni jej vyrábět tak, aby bylo následně také prodejné. A to zjevně nejsou. (Petr Prokopec) Největší problém elektromobilů se zametl pod podlahu. Dokud se nevyřeší, svět se nikam nepohne12.dubna » AutoŽivě.cz Jeden z nejzásadnějších problémů všech elektromobilů je s nimi v podstatě od samého počátku. Se vzrůstající výrobou se pak dostává stále více do popředí. Nová naděje Alfy Romeo dostala hodně bizarní příď. Na oficiálních fotkách ji Italové maskují, na živých až šokuje11.dubna » Autoforum.cz O tomto autě se dlouho hovořilo jako o pouze elektrickém, nakonec si ani Alfa Romeo netroufla předem zabít jeho prodejní potenciál. 4,2 metru SUV ale nakonec nejvíc zaujme něčím jiným, oficiální fotky to ale jen naznačují. (Petr Prokopec) Šéf Stellantisu řeší nadváhu elektroaut. Vozí půl tuny materiálu navíc5.dubna » Auto iDNES.cz Automobilový průmysl bude muset v příštích deseti letech snížit hmotnost baterií pro elektromobily o polovinu, aby byla elektrifikace z hlediska životního prostředí smysluplná. Na fóru věnovaném aktuálním problémům mobility (Freedom of Mobility Foru… Baterie musí být aspoň o polovinu lehčí, říká šéf Setllantisu, jinak elektromobily prostě nedávají smysl4.dubna » Autoforum.cz Elektromobily se současnými bateriemi smysl opravdu nedávají, přesto se tváříme, že jsou spásou planety a jediným přijatelným řešením individuální automobilové dopravy. Šéf Stellantisu tuhle hru nehraje, jím vyhlížené dvojnásobné zlepšení ale asi ne… Hmotnost baterií pro elektromobily se musí snížit na polovinu, říká šéf Stellantisu4.dubna » Novinky.cz Automobilový průmysl bude muset v příštích deseti letech snížit hmotnost baterií pro elektromobily o polovinu, aby byla elektrifikace z hlediska životního prostředí smysluplná. Na fóru o aktuálních problémech mobility (Freedom of Mobility Forum) to … Šéf automobilky Stellantis si loni přišel na neskutečný balík, meziročně si polepšil o 56 procent26.února » Garáž.cz Výkonný ředitel nadnárodní automobilové skupiny Stellantis Carlos Tavares si loni vydělal 36,49 milionu eur (926,8 milionu Kč). To je proti předchozímu roku nárůst o 56 procent, oznámila ve čtvrtek firma, mezi jejíž značky patří například Fiat nebo … Šéf Stellantisu si loni vydělal skoro miliardu, průměrný zaměstnanec skoro 2 miliony25.února » AUTO.cz Výkonný ředitel nadnárodní automobilové skupiny Stellantis Carlos Tavares si loni vydělal 36,49 milionu eur (926,8 milionu Kč). To je proti předchozímu roku nárůst o 56 procent, oznámila ve čtvrtek firma, mezi jejíž značky patří například Fiat nebo … Tavares si vloni vydělal 600 milionů korun, odbory by rády peníze viděly jinde23.února » fDrive.cz Koncern Stellantis ve své výroční zprávě zveřejnil mj. celkové odměny ředitele Tavarese za rok 2023. Ty meziročně vzrostly o 56 % díky mimořádně dobrým výsledkům celé skupiny. Platy zaměstnanců přitom vzrostly průměrně „jen“ o 9,4 %, což odborům nes… |
|