Brands Acco |
Vztahuje se k |
Stále více českých firem usiluje o snížení uhlíkové stopy. Do programu zero emissions od Gebrüder Weiss se nově přihlásily Doma26.října » Logistika iHNed.cz Program zero emissions od Gebrüder Weiss je řešením, jak kompenzovat uhlíkovou stopu. Nově se do programu zařadily firmy Domatech a Acco Brands / Esselte, které tak potvrdily, že udržitelnost je pro ně jedna z hlavních hodnot v podnikání.... Je váš koš bezpečný? aneb Odpadkový koš 2.07.listopadu » FeedIT.cz Společnost ACCO Brands spustila kampaň Odpadkový koš 2.0, ve které představuje chytrou alternativu odpadkového koše – skartovačku Leitz IQ. HR, marketing, recepce, majitelé e-shopů… Na všechny firmy i jednotlivce, kteří potřebují bezpečně likvidovat… Skartovačka jako nová forma odpadkového koše?4.listopadu » HR-News.cz Schválně: Co v práci odhazujete do koše nejčastěji, respektive kam mizí ty tuny papírů s citlivými daty, které podle nařízení o GDPR musíte bezpečně skartovat? Manipulujete s vytištěnými daty? Možná porušujete GDPR23.dubna » Security World Rok po zavedení GDPR mají firmy v rámci Evropy stále rezervy v zabezpečení citlivých dat. Přestože 49 % z nich již aktualizovalo interní pravidla digitální bezpečnosti, 75 % z nich ještě jaksi nestihlo aktualizovat strategii pro zabezpečení... Manipulujete s vytištěnými daty? Možná porušujete GDPR17.dubna » Security World Rok po zavedení GDPR mají firmy v rámci Evropy stále rezervy v zabezpečení citlivých dat. Přestože 49 % z nich již aktualizovalo interní pravidla digitální bezpečnosti, 75 % z nich ještě jaksi nestihlo aktualizovat strategii pro zabezpečení... GDPR? Firmy stále příliš neřeší zabezpečení vytištěných dat17.dubna » MagazinSecurity.cz Rok po zavedení GDPR mají firmy v rámci Evropy stále rezervy v zabezpečení citlivých dat. Přestože 49 % z nich již aktualizovalo interní pravidla digitální bezpečnosti, 75 % z nich ještě jaksi nestihlo aktualizovat strategii pro zabezpečení dat ve f… GDPR? Firmy stále příliš neřeší zabezpečení vytištěných dat16.dubna » FeedIT.cz Rok po zavedení GDPR mají firmy v rámci Evropy stále rezervy v zabezpečení citlivých dat. Přestože 49 % z nich již aktualizovalo interní pravidla digitální bezpečnosti, 75 % z nich ještě jaksi nestihlo aktualizovat strategii pro zabezpečení dat ve f… |
|