15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Rob Allman

Vztahuje se k

NTT: Zákazníci od firem očekávají individuální přístup a konzistentní komunikaci

19.června » ChannelWorld
Zásadním problémem společností je podle NTT to, že se zákaznickou zkušeností pracují izolovaně a spolupráce napříč jednotlivými odděleními firmy probíhá pouze částečně. Pomoci by mohla umělá inteligence.

Zákazníci očekávají od firem vysoce individuální přístup a konzistentní komunikaci napříč všemi kanály

18.června » FeedIT.cz
Pouze desetina zákazníků je zcela spokojena Praha, Česká republika – 18. června 2020 Společnost NTT Ltd., přední globální poskytovatel řízených služeb, zveřejnila závěry své výroční zprávy Global Customer Experience Benchmarking Report zaměřené na o…

Zákazníci očekávají od firem vysoce individuální přístup

18.června » iProsperita.cz
Společnost NTT Ltd., přední globální poskytovatel řízených služeb, zveřejnila závěry své výroční zprávy Global Customer Experience Benchmarking Report zaměřené na oblast zákaznické zkušenosti (CX, Customer eXperience).

Tato informační stránka o Rob Allman zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Rob Allman" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes