15
new stories - click to show

Rob Allman

Related to

NTT: Zákazníci od firem očekávají individuální přístup a konzistentní komunikaci

19.June » ChannelWorld
Zásadním problémem společností je podle NTT to, že se zákaznickou zkušeností pracují izolovaně a spolupráce napříč jednotlivými odděleními firmy probíhá pouze částečně. Pomoci by mohla umělá inteligence.

Zákazníci očekávají od firem vysoce individuální přístup a konzistentní komunikaci napříč všemi kanály

18.June » FeedIT.cz
Pouze desetina zákazníků je zcela spokojena Praha, Česká republika – 18. června 2020 Společnost NTT Ltd., přední globální poskytovatel řízených služeb, zveřejnila závěry své výroční zprávy Global Customer Experience Benchmarking Report zaměřené na...

Zákazníci očekávají od firem vysoce individuální přístup

18.June » iProsperita.cz
Společnost NTT Ltd., přední globální poskytovatel řízených služeb, zveřejnila závěry své výroční zprávy Global Customer Experience Benchmarking Report zaměřené na oblast zákaznické zkušenosti (CX, Customer eXperience).

Tato informační stránka o Rob Allman zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Rob Allman" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2020 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes