|
Vztahuje se k |
NTT: Zákazníci od firem očekávají individuální přístup a konzistentní komunikaci19.června » ChannelWorld Zásadním problémem společností je podle NTT to, že se zákaznickou zkušeností pracují izolovaně a spolupráce napříč jednotlivými odděleními firmy probíhá pouze částečně. Pomoci by mohla umělá inteligence. Zákazníci očekávají od firem vysoce individuální přístup a konzistentní komunikaci napříč všemi kanály18.června » FeedIT.cz Pouze desetina zákazníků je zcela spokojena Praha, Česká republika – 18. června 2020 Společnost NTT Ltd., přední globální poskytovatel řízených služeb, zveřejnila závěry své výroční zprávy Global Customer Experience Benchmarking Report zaměřené na o… Zákazníci očekávají od firem vysoce individuální přístup18.června » iProsperita.cz Společnost NTT Ltd., přední globální poskytovatel řízených služeb, zveřejnila závěry své výroční zprávy Global Customer Experience Benchmarking Report zaměřené na oblast zákaznické zkušenosti (CX, Customer eXperience). |
|