Love Art |
Vztahuje se k |
Němci pošilhávají po norském modelu lékárenství25.srpna » Zdravotnický deník Zatímco Německo se už pěknou řádku let potýká s problémem poklesu počtu lékáren, Norsko zažívá přesně opačný trend. Ve skandinávské zemi lékárny v posledních dvaceti letech rostly doslova jako houby po dešti. Jejich počet se od roku 2001 zvětšil 2,5… Exkluzivně: Kampaň k přechodu na DVB-T2 za deset milionů10.října » Marketing&Media Ministerstvo průmyslu a obchodu upřesnilo náklady na státní informační kampaň, která občany upozorní na blížící se konec pozemního televizního vysílání ve formátu DVB-T. Weleda s kampaní vstupuje do TV, využije opět i tramvají10.října » MediaGuru Kosmetická značka Weleda spouští svou první mezinárodní kampaň. V Česku bude mimo jiné k vidění i v televizi. Weleda chce v mezinárodní kampani probudit spojení člověka s přírodou8.října » Marketing&Media Kampaň vznikla za pomoci mezinárodní kreativní agentury Select Life (Hamburg,) a We Love Art Buying (Stuttgart) a zasáhne různé typy médií |
|