|
Vztahuje se k |
Omnichannel – trend budoucnosti digitální reklamy11.listopadu » MEDIAR Precizní cílení, maximální dosah, skutečné výsledky. Zvyšte efektivitu svých kampaní propojením všech kanálů na jednom místě – budoucnost digitální reklamy je tady. Budoucnost je v konopí, tvrdí česká rodinná firma s plantáží v Ghaně21.června » Asociace soukromého zemědělstv Během karantény pochopili, že spolu dokážou nejen žít, ale také podnikat. Radka Málková a Daniel Baudyš se potkali už během studií, pak shodně pracovali ve velkých reklamních agenturách jako McCann a Young&Rubicam. Pandemie ale přerušila tok zakázek… Budoucnost je v CBD, tvrdí česká rodinná firma s konopnou plantáží v Ghaně17.června » Forbes Během karantény pochopili, že spolu dokážou nejen žít, ale také podnikat. Radka Málková a Daniel Baudyš se potkali už během studií, pak shodně pracovali ve velkých reklamních agenturách jako McCann a Young&Rubicam. Pandemie ale přerušila tok zakázek… |
|