|
Vztahuje se k |
Ocenění TOP In-store realizace měsíce prosince 2019 získala kampaň Vystavení pro Tullamore Dew5.února » Marketingové noviny V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. V tomto soutěžním kole získala vítězství s… Ocenění TOP In-store realizace měsíce října 2019 získala kampaň Paletový ostrov pro Jägermeister2.prosince » Marketingové noviny V tomto soutěžním kole získala vítězství jednoznačně s velkým náskokem (1,8 bodu) kampaň Paletový ostrov pro Jägermeister. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Mast-Jaegermeister CZ s.r.o. Kreativní agenturou a realizátorem byla společno… Ocenění TOP In-store realizace měsíce srpna 2019 získala kampaň PURINA14.října » Marketingové noviny Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Vítězem za měsíc srpen se stala realizace PURINA. Tato kampaň, která za POS materiály použila kartonové vystavení 4 paletí, probíhala v srpnu 2019 v řetěz… Ocenění TOP In-store realizace měsíce ledna 2019 získala kampaň Dekorace regálového čela BIG SHOCK6.března » Marketingové noviny Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Prvním vítězem v roce 2019 se za měsíc leden stala realizace Dekorace regálového čela BIG SHOCK. V tomto měsíci bylo přihlášeno 6 In-storových realizací, … |
|