Martin Frei |
Vztahuje se k |
Urwerk postavil velké prosklené stojací hodiny SpaceTime Blade se znakovými výbojkami a designem meče3.dubna » DesignMagazin.cz Švýcarský výrobce extravagantních hodinek a hodin Urwerk představuje stojací 170 centimetrů vysoké hodiny SpaceTime Blade. Mají tvar připomínající světelný meč. Mají prosklené tělo, ve kterém je nad sebou umístěno šest znakových výbojek. Ukazují akt… Renault Espace: Staneš se menším. Jinak se neuživíš11.ledna » Ekonom iHNed.cz Letos tomu bude čtyřicet let, co přišel na svět Renault Espace. Praotec sedmimístných rodinných přepravníků, zmenšený mikrobus, který hýčkal posádku komfortem osobního auta. Jeho příběh nebyl vždy úplně růžový, ale o to poučnější je pro současnou... Alfa Romeo Stelvio: Italské, tedy okouzlující SUV4.ledna » Ekonom iHNed.cz Patří ke značkám se skromným podílem na trhu, ale o to intenzivnější loajalitou příznivců. Milují svébytný italský styl a obdivují věhlasnou historii Alfy Romeo. Zápal zákazníků pro věc by jí ostatní výrobci mohli závidět. Ve zlaté poválečné éře... Čínský vetřelec překvapil, i když není dokonalý14.prosince » Ekonom iHNed.cz Elektromobil MG 4 má mouchy v kabině a v menu počítače. Jako auto ale funguje dobře a je bezkonkurenčně levný. Chrysler Pacifica: Ameriku poznáte nejlépe v sedmi9.listopadu » Ekonom iHNed.cz V Evropě vymírají velká rodinná auta. Se spalovacími motory mají příliš vysoké emise CO2, poptávka po bateriových verzích je zatím nejistá. Volkswagen Sharan i Ford Galaxy skončil, Renault svůj průkopnický Espace nejprve přestavěl na crossover a i... Range Rover Sport: Nejhlubší lesy, nejrychlejší zatáčky31.srpna » Ekonom iHNed.cz Před dvaceti lety dorostla americká SUV takových rozměrů, až se to lidem začalo zajídat. Odpůrci extrémního Hummeru H2 vytvořili webové stránky, kde nabízeli doplňky jako jeřáb na vytahování dětí do sedaček. Zveřejnili také fiktivní anketu s... Cupra Leon: Stylovka nemusí mít na přídi čtyři kruhy29.června » Ekonom iHNed.cz Auta z katalánské větve rodiny Volkswagenu měla složité dětství. Továrny Seatu se ocitly v německých rukách hlavně proto, že doma ve Wolfsburgu už byla práce příliš drahá. Tehdejší ředitel Carl Hahn nemohl tušit, že o tři roky později padne... Volkswagen ID.Buzz: Design hravý, užitek skromný8.června » Ekonom iHNed.cz Přechod od fosilních paliv k novým nosičům energie znamená pro dopravu jistě krok do budoucnosti. Fáze rozběhu ale může v něčem připomínat i minulost. Počínaje vysokými cenami součástek i kompletních vozidel přes nedostatek čerpacích stanic po... Subaru BRZ: Nedostupná radost v poslední zatáčce30.března » Ekonom iHNed.cz Smyslem motoristických recenzí bývalo upozornit čtenáře na vozidla, která stojí za to si pořídit. Posoudit vlastnosti, jejich poměr k ceně, případně porovnat s konkurencí. Ale taky upozornit na to, co se povedlo méně. A pak třeba někdo šel a na... Volkswagen Golf GTi: Rychlá akce v nenápadném balení2.března » Ekonom iHNed.cz Začátkem 70. let byla motorizace západní Evropy v plném proudu. Mít vlastní auto už nebylo znakem střední třídy, za volantem Brouka či Fiatu 127 byly k vidění i slečny učitelky nebo páni instalatéři. Spolu s tím rostla chuť publika po luxusu, výkonu… Mercedes Benz T 180d: Více než osobní verze dodávky9.února » Ekonom iHNed.cz Jedním z úkolů dodávkového auta bylo odjakživa převézt s nákladem i montážní četu. Proto kromě skříňových verzí existují kombinované a částečně prosklené karoserie s pěti či šesti sedadly. V osmdesátých letech začal západní svět objevovat akční... Citroën C5 X: Je libo trochu výstřednosti?1.prosince » Ekonom iHNed.cz Avantgardního ducha značky Citroën není třeba dlouze představovat. Testovaný model C5 X stojí na vrcholu nabídky a navazuje na tradici aerodynamických limuzín, v nichž se kdysi objevily přelomové nápady jako přední pohon a hydropneumatické... |
|