Vojtěch Halamíček |
Vztahuje se k |
D2C nakládá krize, značkám pro přímý prodej už nestačí jen založit e-shop6.března » Marketing&Media Během pandemie tolik populární přímý prodej zákazníkům už nemá úspěch zadarmo. Značkám nestačí „jen“ založit e-shop, je třeba promyšlenější strategie. Článek D2C nakládá krize, značkám pro přímý prodej už nestačí jen založit e-shop se nejdříve objev… Zboží&Prodej 8/2022: Snídaně se musí prožít19.září » Zboží a Prodej V rámci snídaňových kategorií i nadále většina spotřebitelů vsází na kvalitu, pokud je na ni zvyklá a daný výrobek preferuje. Je však dost možné, že u některých produktů dojde vlivem inflace v následujícím období ke snížení frekvence spotřeby, přípa… Marketing v Marlence vede nově Vojtěch Halamíček11.října » Zboží a Prodej Vojtěch Halamíček se stal manažerem marketingového oddělení společnosti Marlenka International. V minulosti vedl marketing například v MP Krásno, Kostelecké uzeniny, Chodura – Beskydské uzeniny nebo společnosti Emos. The post Marketing v Marlence ve… Zboží&Prodej 3/2019: Impulz zesilují nejrušnější místa21.března » Zboží a Prodej Optimálně zvolené a vystavené impulzní zboží musí zákazníkům v prodejně připomenout potřeby a příležitosti, kvůli kterým ho mohou potřebovat. Aby jej však s konečnou platností vložili do košíku či položili na pokladní pás, musí splňovat také další p… |
|