Vojtěch Halamíček |
Vztahuje se k |
Zboží&Prodej 8/2024: Dilema u cukrovinek, sušenek a oplatek: chuť, nebo cena?2.září » Zboží a Prodej Od letošního ledna do dubna si nějakou sladkost koupila každá česká domácnost. Podle Spotřebitelského panelu GfK si je kupující do nákupního košíku ve sledovaném období vložili zhruba sedmkrát za měsíc. Promoce jsou pro tuto kategorii významné. Více… D2C nakládá krize, značkám pro přímý prodej už nestačí jen založit e-shop6.března » Marketing&Media Během pandemie tolik populární přímý prodej zákazníkům už nemá úspěch zadarmo. Značkám nestačí „jen“ založit e-shop, je třeba promyšlenější strategie. Článek D2C nakládá krize, značkám pro přímý prodej už nestačí jen založit e-shop se nejdříve objev… Zboží&Prodej 8/2022: Snídaně se musí prožít19.září » Zboží a Prodej V rámci snídaňových kategorií i nadále většina spotřebitelů vsází na kvalitu, pokud je na ni zvyklá a daný výrobek preferuje. Je však dost možné, že u některých produktů dojde vlivem inflace v následujícím období ke snížení frekvence spotřeby, přípa… Marketing v Marlence vede nově Vojtěch Halamíček11.října » Zboží a Prodej Vojtěch Halamíček se stal manažerem marketingového oddělení společnosti Marlenka International. V minulosti vedl marketing například v MP Krásno, Kostelecké uzeniny, Chodura – Beskydské uzeniny nebo společnosti Emos. The post Marketing v Marlence ve… Zboží&Prodej 3/2019: Impulz zesilují nejrušnější místa21.března » Zboží a Prodej Optimálně zvolené a vystavené impulzní zboží musí zákazníkům v prodejně připomenout potřeby a příležitosti, kvůli kterým ho mohou potřebovat. Aby jej však s konečnou platností vložili do košíku či položili na pokladní pás, musí splňovat také další p… |
|