|
Vztahuje se k |
„Jaké to je celý den kalit?“ Třinecké železárny ukázaly, že influencer marketing patří na huť10.června » MEDIAR Vysvětlit lidem, proč je ocel v jejich životě nepostradatelná. To byl úkol pro agenturu AMI Digital, jež vsadila na spojení tvrdého průmyslu s jemnou ironií a influencer marketingem. Rozhlas nahání nové koncesionáře na Spotify, upozorňuje je na platby za mobil i tablet9.června » MEDIAR Reklamní spot namluvený moderátorem Janem Pokorným vysvětluje, že od května jsou za rozhlasový přijímač považované i mobily, tablety a další zařízení připojitelná k internetu. Když má stánek styl. Pop-upy jsou novým nástrojem komunikace značek9.června » MEDIAR Moderní pop-up story mění pohled na to, čemu se říkalo stánek. Podívejte se, jak značka Ploom propojuje design, funkčnost a zážitek na jednom místě. |
|