15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Jiří Hrabák

Vztahuje se k

„Jaké to je celý den kalit?“ Třinecké železárny ukázaly, že influencer marketing patří na huť

10.června » MEDIAR
Vysvětlit lidem, proč je ocel v jejich životě nepostradatelná. To byl úkol pro agenturu AMI Digital, jež vsadila na spojení tvrdého průmyslu s jemnou ironií a influencer marketingem.

Rozhlas nahání nové koncesionáře na Spotify, upozorňuje je na platby za mobil i tablet

9.června » MEDIAR
Reklamní spot namluvený moderátorem Janem Pokorným vysvětluje, že od května jsou za rozhlasový přijímač považované i mobily, tablety a další zařízení připojitelná k internetu.

Když má stánek styl. Pop-upy jsou novým nástrojem komunikace značek

9.června » MEDIAR
Moderní pop-up story mění pohled na to, čemu se říkalo stánek. Podívejte se, jak značka Ploom propojuje design, funkčnost a zážitek na jednom místě.

Tato informační stránka o Jiří Hrabák zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Jiří Hrabák" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes