Tomáš Hybeš |
Vztahuje se k |
Kariérní stránky jsou jako e-shop. Usnadněte kandidátům „nakupování“ jejich vysněné pozice16.července » CzechCrunch Jak na kariérní stránky? Je lepší jednoduchý výpis pozic, nebo si vyhrát s videi a personalizací? Nový díl podcastu EB Talks je tady! Článek Kariérní stránky jsou jako e-shop. Usnadněte kandidátům „nakupování“ jejich vysněné pozice se nejdříve objev… Ambasador brandu nemusí být hvězda LinkedInu. Zjistěte, jak na efektivní ambasadoring25.června » CzechCrunch Ambasadoring jako neomezená sféra vlivu. V novém díle podcastu EB Talks mluvíme o tom, jak k němu přistupovat kreativně a kdo je vhodný ambasador. Článek Ambasador brandu nemusí být hvězda LinkedInu. Zjistěte, jak na efektivní ambasadoring se nejdří… Jak vytvořit employer brandingovou strategii? Klíčové jsou firemní cíle, ale i debaty o rozpočtu11.června » CzechCrunch Dobrá brandingová strategie nevzniká na zelené louce. Jak na ni, vysvětlí nový díl EB Talks, podcastu o tom, jak budovat značku zaměstnavatele. Článek Jak vytvořit employer brandingovou strategii? Klíčové jsou firemní cíle, ale i debaty o rozpočtu s… Jak nejlépe cílit kampaň, ale nedělat průzkumy pro průzkumy? Nový díl EB Talks je tady28.května » CzechCrunch Každý chytrý výzkumník ví, jak získat data, která chcete. Udělejte si radši průzkum s výsledky, které vás překvapí, říká v EB Talks Michal Kosař. Článek Jak nejlépe cílit kampaň, ale nedělat průzkumy pro průzkumy? Nový díl EB Talks je tady se nejdří… Nahlédněte s námi do zákulisí firem. Sazka nejsou jen losy a míčky, ale hlavně data a technologie6.května » CzechCrunch Jak se pracuje v Sazce? Podívejte se na první firemní profil od kreativního employer brandingového studia CzechCrunche. Článek Nahlédněte s námi do zákulisí firem. Sazka nejsou jen losy a míčky, ale hlavně data a technologie se nejdříve objevil na C… CzechCrunch spouští kreativní studio pro employer branding. Firmy ukáže novým talentům moderně a kreativně30.dubna » CzechCrunch Talentované lidi si nevybírá firma, ale oni si vybírají ji. Je na čase o sobě dát vědět. CzechCrunch spouští kreativní studio pro employer branding. Článek CzechCrunch spouští kreativní studio pro employer branding. Firmy ukáže novým talentům modern… Employer branding je tak trochu buzzword, ale pro rozvoj firmy je zásadní, říká Michal Kosař23.dubna » CzechCrunch Co je to employer branding, má smysl se mu věnovat a jaký je jeho hlavní cíl? Tyto a další otázky rozebíráme v první epizodě nového pořadu EB Talks. Článek Employer branding je tak trochu buzzword, ale pro rozvoj firmy je zásadní, říká Michal Kosař … E15 bude pomáhat firmám s image dobrého zaměstnavatele12.října » Marketing&Media Byznysový titul E15 vydavatelství Czech News Center (CNC) spouští nový produkt pro firmy s názvem Workspace15. Jedná se o komunikační platformu na klíč, která bude dlouhodobě podporovat employer branding firem. Hlavními tvářemi Workspace15 jsou Tomá… |
|