Ondřej Křišťan |
Vztahuje se k |
O2 mění brandovou komunikaci, více se zaměřuje na zákazníky6.dubna » Marketing&Media Operátor vedle své chytré sítě reprezentované postavou Evy do kampaně zapojuje také zákazníky, ve spotu se objevuje i ambasador Ben Cristovao. Článek O2 mění brandovou komunikaci, více se zaměřuje na zákazníky se nejdříve objevil na Marketing & Medi… Příběh jednoho rebrandingu: Od I love hummus k Beavia7.června » MediaGuru Značka I love Hummus se letos rozhodla k rebrandingu. Důvodem bylo, že název jí začal být příliš těsný. Na dvojnásobnou rychlost internetu dosáhne přes milion českých domácností. O2 podpoří zrychlení přípojek rozsáhlou kampaní31.března » FeedIT.cz 31.3.2021 Operátor O2, největší poskytovatel internetu v Česku, reaguje na rostoucí nároky svých zákazníků a pokračuje ve zrychlování internetových přípojek. Díky bondingu, výstavbě předsunutých DSLAMů, kombinaci pevných a mobilních služeb i investi… |
Telefónica O2
- Telekomunikační a poštovní služby
|