15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Petr Lyčka

Vztahuje se k

Pokud vaše firma nemá rozpoznatelný brand, čekají vás těžké časy, říkají majitelé Serious Media

5.září » CzechCrunch
Prostor pro výkonnostní reklamu se plní a její cena poletí vzhůru. Nastal čas vrátit se k základům budování brandu, říkají majitelé Serious Media. Článek Pokud vaše firma nemá rozpoznatelný brand, čekají vás těžké časy, říkají majitelé Serious Media…

Kluci z Karlína. Přímý nákup reklamy zažívá renesanci, zní ze Serious Media

24.června » Forbes
V době, kdy vznikala řada výkonnostních a kreativních agentur, Dominik Válka s Petrem Lyčkou vsadili na starou školu přímého prodeje mediálního prostoru pro své klienty. A vyplatilo se. Za devět let vybudovali firmu, kterou oslovují největší hráči n…

Serious Media nakupují reklamní prostor pro evropské kampaně Alzy i Packety a sebevědomí jim nechybí

25.ledna » CzechCrunch
Je jich šest a věří, že jsou v přímém nákupu online reklamního prostoru pro brandové kampaně napříč Evropou nejlepší v Česku. Článek Serious Media nakupují reklamní prostor pro evropské kampaně Alzy i Packety a sebevědomí jim nechybí se nejdříve obj…

Tato informační stránka o Petr Lyčka zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Petr Lyčka" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes