Petr Lyčka |
Vztahuje se k |
Pokud vaše firma nemá rozpoznatelný brand, čekají vás těžké časy, říkají majitelé Serious Media5.září » CzechCrunch Prostor pro výkonnostní reklamu se plní a její cena poletí vzhůru. Nastal čas vrátit se k základům budování brandu, říkají majitelé Serious Media. Článek Pokud vaše firma nemá rozpoznatelný brand, čekají vás těžké časy, říkají majitelé Serious Media… Kluci z Karlína. Přímý nákup reklamy zažívá renesanci, zní ze Serious Media24.června » Forbes V době, kdy vznikala řada výkonnostních a kreativních agentur, Dominik Válka s Petrem Lyčkou vsadili na starou školu přímého prodeje mediálního prostoru pro své klienty. A vyplatilo se. Za devět let vybudovali firmu, kterou oslovují největší hráči n… Serious Media nakupují reklamní prostor pro evropské kampaně Alzy i Packety a sebevědomí jim nechybí25.ledna » CzechCrunch Je jich šest a věří, že jsou v přímém nákupu online reklamního prostoru pro brandové kampaně napříč Evropou nejlepší v Česku. Článek Serious Media nakupují reklamní prostor pro evropské kampaně Alzy i Packety a sebevědomí jim nechybí se nejdříve obj… Serious Media vrací přímý nákup médií na výsluní7.listopadu » MEDIAR |
|