|
Vztahuje se k |
Internet táhne tržby nahoru: Češi v e-shopech utratili o 455 Kč více5.července » FAEI.cz Nakupování v internetových obchodech je mezi českými zákazníky stále populárnější. Právě e-shopy se v květnu staly jedním z tahounů maloobchodních tržeb. Ačkoli tempo oproti dubnu mírně pokleslo, podle vyjádření analytiků pro Finanční a ekonomické i… Komentář společnosti DATART ke květnovým tržbám v maloobchodu4.července » FeedIT.cz „Vývoj maloobchodu v segmentu elektra za květen potvrzuje několik trendů. Zákazníci přistupují k nákupům uvážlivěji – u levnější elektroniky hraje hlavní roli cena, zatímco u dražších výrobků roste důraz na … Continue reading Komentář společnosti DA… Zákazníci šetří, loajalita klesá. Co s tím musí dělat e-shopy?17.června » Podnikatel.cz Inflace se sice stále snižuje, ale nejde opomenout její vliv na nákupní chování zákazníků v internetových obchodech. Co to pro prodejce znamená? Kradou zákazníky. Čínská internetová tržiště ohrožují růst české ekonomiky8.června » FAEI.cz Útraty domácností budou i letos hlavním tahounem růstu tuzemské ekonomiky. Velký potenciál mají české internetové obchody, které jsou ale v ohrožení čínských e-shopů a internetových tržišť. Upozorňují na to někteří analytici v komentářích pro Finanč… Komentář společnosti DATART k dubnovým tržbám v maloobchodu4.června » FeedIT.cz Český statistický úřad (ČSÚ) dnes zveřejnil nejnovější statistiky k tržbám v maloobchodu za duben. Tržby reálně meziročně vzrostly o 5,8 % a meziměsíčně o 1,2 %. K růstu přispěl zejména … Continue reading Komentář společnosti DATART k dubnovým tržbá… Obchodníkům rostly tržby za nepotravinářské zboží a pohonné hmoty, za potraviny naopak klesly9.května » Zboží a Prodej Meziměsíčně se tržby v maloobchodě v březnu reálně zvýšily o 0,6 procenta, přičemž za nepotravinářské zboží vzrostly o 1,6 procenta a za pohonné hmoty o 1,2 procenta. Za potraviny naopak klesly o jedno procento. Meziročně se maloobchodní tržby v bře… Komentář společnosti DATART k březnovým tržbám v maloobchodu9.května » FeedIT.cz Český statistický úřad (ČSÚ) dnes zveřejnil nejnovější statistiky k tržbám v maloobchodu za březen, podle kterých se tržby reálně meziročně zvýšily o 3,4 % a meziměsíčně o 0,6 %. K … Continue reading Komentář společnosti DATART k březnovým tržbám v … Tržby v maloobchodě vzrostly o 2,7 %, za potraviny o 2,2 %4.dubna » Zboží a Prodej Tržby v maloobchodě se v únoru reálně meziročně zvýšily o 3,8 % a meziměsíčně o 0,4 %. K meziročnímu růstu přispěl nejvíce internetový prodej a prodej pohonných hmot. Podle předběžného odhadu Českého statistického úřadu (ČSÚ) spotřebitelské ceny v b… Komentář obchodně marketingového ředitele společnosti DATART Františka Mikošky k únorovým tržbám v maloobchodě4.dubna » FeedIT.cz Zlín, 4. dubna 2025 – „Únor v maloobchodě tradičně představuje přechodné období mezi dynamickým lednem, kdy doznívá vliv povánočních slev, a jarními promoakcemi. Pro řadu segmentů to znamená mírné zpomalení spotřebitelské … Continue reading Komentář… Komentář obchodně marketingového ředitele společnosti DATART Františka Mikošky k lednovým tržbám v maloobchodě13.března » FeedIT.cz Zlín, 13. března 2025 – „Leden na trhu s elektronikou přinesl smíšené výsledky. Tradiční dozvuky vánoční sezóny se odrazily ve stabilním výkonu trhu, přičemž spotřebitelé využívali povánoční slevy a výprodeje. Výraznější … Continue reading Komentář … Celkově lednové výsledky tržeb v maloobchodu potvrdily, že maloobchod s elektronikou prochází evoluční transformací13.března » Kurzy.cz „Leden na trhu s elektronikou přinesl smíšené výsledky. Tradiční dozvuky vánoční sezóny se odrazily ve stabilním výkonu trhu, přičemž spotřebitelé využívali povánoční slevy a výprodeje. Většina Čechů se s dárky vejde do deseti tisíc. Největší radost pod stromečkem udělá nový telefon29.listopadu » Letem světem Applem Doba šetření na vánočních dárcích pomalu končí. Podle průzkumu maloobchodního prodejce elektroniky DATART utratí 63 % Čechů za vánoční dárky stejně jako loni. Šetřit na dárcích plánuje jen 21 % dotázaných, výrazně méně než v předchozích letech. Témě… |
|