Jindra Plamitzerová |
Vztahuje se k |
Za popletený nákup dárku čtyřka v 1. třídě: Žáček odpověděl jinak, přišel trest!5.dubna » Blesk.cz Krásně nakreslený úkol o nákupu dárku zamotal hlavu prvňáčkovi, který zřejmě špatně pochopil zadání. Výsledkem byla nekompromisní čtyřka! Podle pedagoga Roberta Čapka je takové hodnocení demotivující a děsivé. Koule za počítání kaštanů má dohru: Je to poškozující, vzkazuje odbornice19.ledna » Blesk.cz Za pět a trénuj! Takový je výsledek hodnocení, které dostal žák druhé třídy jen proto, že příklad spočítal jiným způsobem, než paní učitelka očekávala. Použil vlastní úsudek a narazil. Byť výsledek byl správný! Chlapce, který na školní počítání kašt… Koule za počítání kaštanů: Poškozující! Školák zasloužil jedničku, vzkazuje odbornice19.ledna » Blesk.cz Za pět a trénuj! Takový je výsledek hodnocení, které dostal žák druhé třídy jen proto, že příklad spočítal jiným způsobem, než paní učitelka očekávala. Použil vlastní úsudek a narazil. Byť výsledek byl správný! Chlapce, který na školní počítání kašt… Pětka pro prvňačku kvůli špatnému cvičení: Dítě úkol splnilo, vzkazuje expertka!7.prosince » Blesk.cz Koule za popletené zadání! Prvňačka vypočítala jiný úkol a dopadlo to červeně přeškrtanými číslicemi a pětkou na závěr! Tvrdé známkování pobouřilo rodiče i další kantory. Jak přístup učitelky pro Blesk.cz hodnotí odborníci? Víc času, víc seriálů, méně knih. Covidová doba paradoxně odnaučila lidi číst19.října » ČRo České Budějovice Schopnost číst, porozumět textu, ale také se z něj něčemu naučit, pracovat s ním – tomu všemu se říká čtenářská gramotnost. Vychází i z množství knih, které jsme přečetli. Učitelé zanedbávají čtení28.ledna » Haló noviny Učitelé se ve školách často nedostatečně věnují čtení dětí. Podle zhruba dvou třetin žáků jim nedoporučují knihy ani s nimi o nich ve třídě nemluví. Více než pedagogové se pak o četbu dětí zajímají rodiče. Vyplývá to z průzkumu společnosti Scio.... Učitelé se často věnují četbě dětí méně než rodiče28.ledna » ČeskéNoviny.cz Praha - Učitelé se ve školách často nedostatečně věnují čtení dětí. Podle zhruba dvou třetin žáků jim nedoporučují knihy ani s nimi o nich ve třídě nemluví. Více než pedagogové... |
|