|
Vztahuje se k |
Aktivace musí také efektivně podporovat brand25.listopadu » Marketing&Media Komunikaci oceňované za efektivitu se daří díky správnému měření i vyhodnocování v dlouhodobém horizontu a v souvislosti s vývojem trhu. Jak na to ukazuje aktuální vydání Marketing & Media (48/2024). Článek Aktivace musí také efektivně podporovat br… You: „Vymysli mi titulek k následujícímu textu. Nápaditě!“26.dubna » Marketing&Media Jak to má vaše firma s AI? Nadšeně zavádíte další a další nástroje, nebo kolem ní chodíte spíš po špičkách a s obavami? Článek You: „Vymysli mi titulek k následujícímu textu. Nápaditě!“ se nejdříve objevil na Marketing & Media . Humor v reklamě svědčí značce i prodejům31.prosince » Marketing&Media Po letech se vrací humor do reklamy. Počet úsměvných spotů roste. Vydrží trend i následující rok? Co říkají odborníci, jsme psali v hlavním tématu vydání MAM 35/2023, které vám nyní zpřístupňujeme celé jako vánoční dárek a přání veselejšího nového r… Buďte vtipní! Svědčí to značce i prodejům28.srpna » Marketing&Media Po letech se vrací humor do reklamy. Počet úsměvných spotů roste napříč mediatypy. Vydrží trend i následující rok? Článek Buďte vtipní! Svědčí to značce i prodejům se nejdříve objevil na Marketing & Media . Emocí je v reklamách globálních značek čím dál více. Bohužel negativních20.května » Marketing&Media Online konference Communication Summit 2021 se zabývala dnešní přemírou emocí v reklamě a využitím poznatků neuromarketingu v komunikaci. Řešil se také humor a jeho role v kampaních značek. |
|