15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Věra Šídlová

Vztahuje se k

Aktivace musí také efektivně podporovat brand

25.listopadu » Marketing&Media
Komunikaci oceňované za efektivitu se daří díky správnému měření i vyhodnocování v dlouhodobém horizontu a v souvislosti s vývojem trhu. Jak na to ukazuje aktuální vydání Marketing & Media (48/2024). Článek Aktivace musí také efektivně podporovat br…

You: „Vymysli mi titulek k následujícímu textu. Nápaditě!“

26.dubna » Marketing&Media
Jak to má vaše firma s AI? Nadšeně zavádíte další a další nástroje, nebo kolem ní chodíte spíš po špičkách a s obavami? Článek You: „Vymysli mi titulek k následujícímu textu. Nápaditě!“ se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Humor v reklamě svědčí značce i prodejům

31.prosince » Marketing&Media
Po letech se vrací humor do reklamy. Počet úsměvných spotů roste. Vydrží trend i následující rok? Co říkají odborníci, jsme psali v hlavním tématu vydání MAM 35/2023, které vám nyní zpřístupňujeme celé jako vánoční dárek a přání veselejšího nového r…

Buďte vtipní! Svědčí to značce i prodejům

28.srpna » Marketing&Media
Po letech se vrací humor do reklamy. Počet úsměvných spotů roste napříč mediatypy. Vydrží trend i následující rok? Článek Buďte vtipní! Svědčí to značce i prodejům se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Emocí je v reklamách globálních značek čím dál více. Bohužel negativních

20.května » Marketing&Media
Online konference Communication Summit 2021 se zabývala dnešní přemírou emocí v reklamě a využitím poznatků neuromarketingu v komunikaci. Řešil se také humor a jeho role v kampaních značek.

Tato informační stránka o Věra Šídlová zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Věra Šídlová" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes