Klára Slavíková |
Vztahuje se k |
Na výlet a na něco dobrého. Startup Lokálové propojuje turistiku s nejlepšími lokálními potravinami25.října » CzechCrunch Nápad na turistického průvodce se proměnil na platformu, jejímž prostřednictvím si mohou labužníci zpestřit třeba prodloužený víkend na Šumavě. Příspěvek Na výlet a na něco dobrého. Startup Lokálové propojuje turistiku s nejlepšími lokálními potravi… Pusa plná jižních Čech. Lokálové ukazují, jak dělat food bedny stylově11.června » Forbes Řemeslný chleba, marmelády, čerstvé ovoce, nakládaná zelenina, pivo nebo sýry. To není úryvek nákupního seznamu, ale ukázka toho, co ve svých bednách nabízí firma Lokálové. Tahle nová služba dvou kamarádek si dala za cíl turistům ukázat to nejlepší,… Nová kampaň pro značku KitKat je ve znamení růžové6.června » Marketingové noviny Po loňském úspěšném Mistrovství světa v Pauzování, které značce vyneslo rekordní nárůst prodejů a zlatou EFFIE, přichází KitKat s kampaní, jež doprovází uvedení nového produktu KitKat Ruby. Komunikace stavějící na claimu se slovní hříčkou “Dej si pa… |
|