15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Jaroslav Sodomka

Vztahuje se k

SPIR zveřejnil mapu českých retail médií, investice rychle rostou

4.listopadu » MediaGuru
Retailová média pokračují v rychlém růstu na reklamním trhu. Český trh se snaží dohnat ten západní. Profesní sdružení SPIR představilo mapu retail médií na českém trhu.

Novou vedoucí partnerských vztahů s maloobchodníky v Unlimitail je Ivona Virtanen. Společnost tak rozšiřuje činnost v Německu a

9.července » Protext
Frankfurt nad Mohanem/Praha 9. července 2024 (PROTEXT) - Společnost Unlimitail, přední hráč na mezinárodní scéně retail medií, jmenovala na pozici Head of Retail Partnerships pro Německo a střední a výchoní Evropu (CEE) Ivonu Virtanen. Touto významn…

Kaufland Marketplace může odstartovat změny na českém trhu

4.dubna » MediaGuru
Kaufland se otevřením online tržiště zařadí mezi lídry trhu. Jeho Marketplace nabízí příležitosti obchodníkům i inzerentům, píše Jaroslav Sodomka z Publicis Groupe.

K věci: Zákazníkům otevření online tržiště Kauflandu přináší pozitiva, pro české prodejce je dvousečné

31.března » CzechCrunch
Expert na retail a e-commerce Jaroslav Sodomka z Publicis Groupe v komentáři přibližuje, jak s českým trhem zahýbe vstup dalšího velkého hráče. Článek K věci: Zákazníkům otevření online tržiště Kauflandu přináší pozitiva, pro české prodejce je dvous…

Jaroslav Sodomka: Retail média představují miliardový business, který mění zaběhlé pořádky ve světě reklamy

23.března » Zboží a Prodej
V posledním roce zažívají celosvětový boom. Tvoří už jedenáct procent z celkových reklamních investic a s tempem růstu přesahujícím dvacet procent ročně jde o vůbec nejrychleji rostoucí reklamní kanál. V Česku je tato disciplína ještě stále v plenká…

Retail média nabízejí další šanci

9.ledna » Marketing&Media
Maloobchodní média bude rozvíjet stále více hráčů. Komu se to zavčas podaří, získá konkurenční výhodu a slušný zdroj příjmů. Značky slyší především na lepší cílení díky first-party datům. Článek Retail média nabízejí další šanci se nejdříve objevil …

Obchody sedí na inzertních miliardách

20.června » Marketing&Media
Obchodníci se postupně učí zpeněžovat reklamní prostor v rámci vlastních platforem. Nevytěžený byznysový potenciál získává v době poklesu e­‑commerce nový rozměr.

Člověk v tísni dostal ke 30 letům nové logo od Marvilu

26.května » Marketing&Media
Nezisková organizace chce být v komunikaci pozitivnější. Logo symbolizované člověka vybrala v soutěži, do níž se účastníci zapojili pro bono.

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek

26.května » Marketing&Media
Technologicko-logistická společnost DoDo má na lokálním trhu nové vedení. Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo Group Martin Marek, přichází Ivo Velíšek.

Škoda s agenturou World of Online vezmou fanoušky do zákulisí MS v hokeji

26.května » Marketing&Media
Marketingová agentura World of Online (WOO) uspěla v dalším tenderu pro Skoda Auto a připravila online kampaň ke 30. výročí partnerství mezi mladoboleslavsku automobilkou a IIHF.

BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

26.května » Marketing&Media
Společnost BigBoard plánuje více propojit svět OOH a obchodování v online prostředí. V červenci spustí novou online divizi, kterou bude řídit nová posila z O2 Ferdinand Kraus.

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

26.května » Marketing&Media
Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.

Tato informační stránka o Jaroslav Sodomka zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Jaroslav Sodomka" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes