Jaroslav Sodomka |
Vztahuje se k |
SPIR zveřejnil mapu českých retail médií, investice rychle rostou4.listopadu » MediaGuru Retailová média pokračují v rychlém růstu na reklamním trhu. Český trh se snaží dohnat ten západní. Profesní sdružení SPIR představilo mapu retail médií na českém trhu. Novou vedoucí partnerských vztahů s maloobchodníky v Unlimitail je Ivona Virtanen. Společnost tak rozšiřuje činnost v Německu a9.července » Protext Frankfurt nad Mohanem/Praha 9. července 2024 (PROTEXT) - Společnost Unlimitail, přední hráč na mezinárodní scéně retail medií, jmenovala na pozici Head of Retail Partnerships pro Německo a střední a výchoní Evropu (CEE) Ivonu Virtanen. Touto významn… Kaufland Marketplace může odstartovat změny na českém trhu4.dubna » MediaGuru Kaufland se otevřením online tržiště zařadí mezi lídry trhu. Jeho Marketplace nabízí příležitosti obchodníkům i inzerentům, píše Jaroslav Sodomka z Publicis Groupe. K věci: Zákazníkům otevření online tržiště Kauflandu přináší pozitiva, pro české prodejce je dvousečné31.března » CzechCrunch Expert na retail a e-commerce Jaroslav Sodomka z Publicis Groupe v komentáři přibližuje, jak s českým trhem zahýbe vstup dalšího velkého hráče. Článek K věci: Zákazníkům otevření online tržiště Kauflandu přináší pozitiva, pro české prodejce je dvous… Jaroslav Sodomka: Retail média představují miliardový business, který mění zaběhlé pořádky ve světě reklamy23.března » Zboží a Prodej V posledním roce zažívají celosvětový boom. Tvoří už jedenáct procent z celkových reklamních investic a s tempem růstu přesahujícím dvacet procent ročně jde o vůbec nejrychleji rostoucí reklamní kanál. V Česku je tato disciplína ještě stále v plenká… Retail média nabízejí další šanci9.ledna » Marketing&Media Maloobchodní média bude rozvíjet stále více hráčů. Komu se to zavčas podaří, získá konkurenční výhodu a slušný zdroj příjmů. Značky slyší především na lepší cílení díky first-party datům. Článek Retail média nabízejí další šanci se nejdříve objevil … Obchody sedí na inzertních miliardách20.června » Marketing&Media Obchodníci se postupně učí zpeněžovat reklamní prostor v rámci vlastních platforem. Nevytěžený byznysový potenciál získává v době poklesu e‑commerce nový rozměr. Člověk v tísni dostal ke 30 letům nové logo od Marvilu26.května » Marketing&Media Nezisková organizace chce být v komunikaci pozitivnější. Logo symbolizované člověka vybrala v soutěži, do níž se účastníci zapojili pro bono. DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek26.května » Marketing&Media Technologicko-logistická společnost DoDo má na lokálním trhu nové vedení. Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo Group Martin Marek, přichází Ivo Velíšek. Škoda s agenturou World of Online vezmou fanoušky do zákulisí MS v hokeji26.května » Marketing&Media Marketingová agentura World of Online (WOO) uspěla v dalším tenderu pro Skoda Auto a připravila online kampaň ke 30. výročí partnerství mezi mladoboleslavsku automobilkou a IIHF. BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O226.května » Marketing&Media Společnost BigBoard plánuje více propojit svět OOH a obchodování v online prostředí. V červenci spustí novou online divizi, kterou bude řídit nová posila z O2 Ferdinand Kraus. Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky26.května » Marketing&Media Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC. |
|