Michal Štěpánek |
Vztahuje se k |
Írán - dvě tváře Persie3.března » Vivarista.sk „Írán je kontroverzní země s přísným islámským režimem a nemá ve světě nálepku destinace, do které by se lidé zrovna hrnuli. A upřímně? Je to škoda… Zažil jsem ruch hlavní metropole, pokusil se vyškrábat na nejvyšší kopec v zemi, podíval se k moři, … Indie - divoká a nespoutaná26.února » Vivarista.sk „Jedna z nejlidnatějších zemí této planety mi doslova vyrazila dech. Je to pozoruhodný svět, kde platí jiné zákony, než na jaké jsme zvyklí. Všechny smysly jedou na plné obrátky… Nikde jinde jsem nezažil tolik barev, vůní, pachů, dobrého jídla, všud… Omán - už jen létající koberec25.února » Vivarista.sk „Na samotném východě Arabského poloostrova se rozprostírá země, která díky svým přírodním scenériím jakoby ani nepatřila do tohoto světa. Divoce rozeklané horské hřebeny střídají palmové háje, životodárná vádí, vyprahlé pouště, mořské pobřeží, okáza… Omán - už jen létající koberec12.února » Vivarista.sk „Na samotném východě Arabského poloostrova se rozprostírá země, která díky svým přírodním scenériím jakoby ani nepatřila do tohoto světa. Divoce rozeklané horské hřebeny střídají palmové háje, životodárná vádí, vyprahlé pouště, mořské pobřeží, okáza… Omán - už jen létající koberec21.ledna » Vivarista.sk „Na samotném východě Arabského poloostrova se rozprostírá země, která díky svým přírodním scenériím jakoby ani nepatřila do tohoto světa. Divoce rozeklané horské hřebeny střídají palmové háje, životodárná vádí, vyprahlé pouště, mořské pobřeží, okáza… Humor v reklamě svědčí značce i prodejům31.prosince » Marketing&Media Po letech se vrací humor do reklamy. Počet úsměvných spotů roste. Vydrží trend i následující rok? Co říkají odborníci, jsme psali v hlavním tématu vydání MAM 35/2023, které vám nyní zpřístupňujeme celé jako vánoční dárek a přání veselejšího nového r… Jak nastavit strategii ohledem na kontext11.prosince » Marketing&Media Co může značkám pomoci k úspěchu v měnícím se světě médií? Silný otisk v myslích spotřebitelů, empatie a především vhodné využití kontextu. Článek Jak nastavit strategii ohledem na kontext se nejdříve objevil na Marketing & Media . OMÁN - UŽ JEN LÉTAJÍCÍ KOBEREC19.listopadu » Vivarista.sk „Na samotném východě Arabského poloostrova se rozprostírá země, která díky svým přírodním scenériím jakoby ani nepatřila do tohoto světa. Divoce rozeklané horské hřebeny střídají palmové háje, životodárná vádí, vyprahlé pouště, mořské pobřeží, okáza… ÍRÁN - DVĚ TVÁŘE PERSIE12.listopadu » Vivarista.sk „Írán je kontroverzní země s přísným islámským režimem a nemá ve světě nálepku destinace, do které by se lidé zrovna hrnuli. A upřímně? Je to škoda… Zažil jsem ruch hlavní metropole, pokusil se vyškrábat na nejvyšší kopec v zemi, podíval se k moři, … Turisty v Krkonoších vystřídali dělníci a cestáři. Můžete narazit na cedule: Cesta se opravuje23.září » ČRo Hradec Králové Naše nejvyšší hory po letní sezóně opustila většina turistů a nahradili je cestáři a dělníci. Správa Krkonošského národního parku čekala, až skončí hlavní letní sezóna. Agresivita neukázněných návštěvníků Krkonoš roste, strážci KRNAP slouží s policií21.května » ČeskéNoviny.cz Vrchlabí (Trutnovsko) - Společné hlídky Policie ČR se strážci Krkonošského národního parku (KRNAP) řešily v uplynulé zimní sezoně zhruba 120 přestupků, nejčastěji přestupky v dopravě... Omán - už jen létající koberec10.května » Vivarista.sk „Na samotném východě Arabského poloostrova se rozprostírá země, která díky svým přírodním scenériím jakoby ani nepatřila do tohoto světa. Divoce rozeklané horské hřebeny střídají palmové háje, životodárná vádí, vyprahlé pouště, mořské pobřeží, okáza… |
|