David Zappe |
Vztahuje se k |
David Zappe ze Staropramenu: Máme za sebou jednu z nejhorších sezon za 15 let12.září » Marketing&Media „Pozitivním trendem je rostoucí poptávka po prémiovějších produktech,“ říká David Zappe, šéf marketingu Pivovarů Staropramen. Článek David Zappe ze Staropramenu: Máme za sebou jednu z nejhorších sezon za 15 let se nejdříve objevil na Marketing & Med… K návratu na čísla z dob před pandemií má pomoci nová Staropramen 122.května » Marketingové noviny Česká pivní dvojka uvádí na trh novinku s názvem Staropramen 12. Reaguje tím nejen na rostoucí oblibu dvanáctistupňových piv, ale také na pokles prodejů v loňském roce. Novinka je od dubna postupně k dostání v obchodech i restauracích. Pivovary Star… K návratu na čísla z dob před pandemií má pomoci nová Staropramen 1228.dubna » Agris Česká pivní dvojka uvádí na trh novinku s názvem Staropramen 12. Reaguje tím nejen na dlouhodobě rostoucí oblibu dvanáctistupňových piv, ale také na mírný pokles prodejů v loňském roce. Novinka je od dubna postupně k dostání v obchodech i hospodách … K návratu na čísla z dob před pandemií má pomoci nová Staropramen 1227.dubna » FeedIT.cz Praha, 27. dubna 2022 – Česká pivní dvojka uvádí na trh novinku s názvem Staropramen 12. Reaguje tím nejen na dlouhodobě rostoucí oblibu dvanáctistupňových piv, ale také na mírný pokles prodejů … Continue reading K návratu na čísla z dob před pandem… Pivovary Staropramen loni prodaly 3,13 milionů hektolitrů piva27.dubna » Zemědělec Pivovary Staropramen prodaly v loňském roce 3,13 milionu hektolitrů piva, meziročně o 1,8 procenta méně. Prodeje podle společnosti klesly hlavně […] Marketingová věštírna ADC Kitchen18.ledna » Marketing&Media Odvaha ke změně, důraz na udržitelnost, metaverse a dopady rostoucích cen, to vše budou značky muset podle prvního letošního podcastu ADC Kitchen řešit. Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize23.dubna » Marketing&Media Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů. Setkávání tváří v tvář je nenahraditelné, většina firem plánuje účastnit se veletrhů i nadále. Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe23.dubna » Marketing&Media Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy. Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu23.dubna » Marketing&Media Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od počátku letošního roku vede celodenně i v hlavním vysílacím čase. Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)23.dubna » Marketing&Media Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu. |
Hynek Čermák
- Český herec
Fotbal
- Míčový sport
|