Jakub Mates |
Vztahuje se k |
Mailstep nově vede Martin Beneš, o obchod se stará Jakub Mates8.prosince » Marketing&Media Martin Beneš jako CEO Mailstepu povede i zahraniční obchodní značku Mailship. Jakub Mates bude podporovat obchod napříč Evropou. Článek Mailstep nově vede Martin Beneš, o obchod se stará Jakub Mates se nejdříve objevil na Marketing & Media . Novým CEO společnosti Mailstep se stává Martin Beneš8.prosince » Dopravní noviny 8.12. – Martin Beneš se stává novým CEO společnosti Mailstep a její zahraniční obchodní značky Mailship. Do čela společnosti přichází s posláním transformovat Mailstep na silného evropského hráče, který je schopen dominovat v oblasti fulfillmentu a … Novým ředitelem společnosti Mailstep se stal Martin Beneš7.prosince » Zboží a Prodej Martin Beneš se stává novým ředitelem společnosti Mailstep a její zahraniční obchodní značky Mailship. Do čela společnosti přichází s cílem transformovat Mailstep na silného evropského hráče, který dominuje v oblasti fulfillmentu a s tím spojenými s… 41 % Čechů platí v restauracích raději kartou než v hotovosti10.února » ADSL.cz Během pandemie se velká část nákupů přesunula na internet a zároveň vzrostl zájem o platby kartou ve stravovacích... Češi se během pandemie naučili více platit v restauracích kartou28.ledna » Nová Večerní Praha Stále více Čechů platí platebními kartami. V loňském roce je v tuzemských restauracích k... Článek Češi se během pandemie naučili více platit v restauracích kartou se nejdříve objevil na Nová Večerní Praha . Storyous: Pandemie Čechy naučila více platit v restauracích kartou. Řada z nich však karty stále odmítá26.ledna » FeedIT.cz Praha, 26. leden 2022: Stále více Čechů platí platebními kartami. V loňském roce je v tuzemských restauracích k vyrovnání své útraty využilo v průměru 41 procent hostů, o 19 procentních bodů více než před dvěma roky. V Praze dokonce poprvé v histori… Celé menu v jednom čtverečku. QR kódy dobývají české hospody28.srpna » Seznam Zprávy Počet restaurací, které využívají digitální menu a platby přes QR kód, roste. Digitalizaci urychlila pandemie, ale pracovní místa by technologie ohrozit neměly. Podnikům šetří čas, náklady a informují je o prodeji jídla a pití. [aktualita] Storyous spouští B2B e-shop, spojuje restaurace s lokálními výrobci30.května » Lupa.cz Společnost Storyous spouští e-shopovou platformu, která propojuje restaurace s místními dodavateli, zatím nabízí jen produkty několika desítek výrobců a cílí hlavně na Prahu. B2B e-shop nese název Storyous Market a snaží se oslovit zejména menší dod… |
|