15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Iva Pohlová

Vztahuje se k

IKEA upozorňuje na nové nižší ceny novou reklamní kampaní

12.března » Marketingové noviny
IKEA na českém trhu od loňského podzimu dlouhodobě zlevnila téměř 6000 výrobků, tedy přes polovinu svého sortimentu. Na nové nižší ceny upozorňuje marketingovou kampaní, jejíž součástí je i video na sociálních sítích. Tramvaj v barvách IKEA projíždí…

Ikea nasazuje do kampaně tramvaj s obřími balonky

5.března » MediaGuru
Ikea upozorňuje kampaní na nové nižší ceny, nasadila do ní i tramvaj, jež za sebou táhne obří balonky.

Tramvaj táhnoucí obří balonky budí na sítích rozruch. IKEA tak upozorňuje na nové nižší ceny

4.března » Marketing Journal
Prahou brázdí tramvaje s reklamním potiskem ikonické tašky Frakta od řetězce IKEA. Na oslavu nízkých cen za ní vlají CGI balonky.

Tramvaj v barvách Ikea táhnoucí obří balonky vzbudila na sítích obavy o bezpečnost provozu

4.března » Marketing&Media
Ikea marketingovou kampaní upozorňuje na nové nižší ceny. Součástí kampaně je i video na sociálních sítích. Tramvaj v barvách Ikea projíždí kolem Národního divadla a táhne za sebou obří balonky ve tvaru dětské židličky a stoličky Mammut. Video na so…

Ikea kampaní podporuje úložná řešení do domácnosti

15.ledna » MediaGuru
Ikea spustila kampaň „Život je jeden velký nepořádek“, s níž komunikuje úložná řešení do domácnosti.

Život je jeden velký nepořádek. IKEA se ho snaží uklidit v nové kampani

12.ledna » Marketing&Media
Když se ztratíte v nepořádku, IKEA vám pomůže znovu se najít. Tak lze shrnout hlavní myšlenku nové kampaně, kterou IKEA nazvala „Život je jeden velký nepořádek“. Běží od ledna až do konce srpna. Článek Život je jeden velký nepořádek. IKEA se ho snaž…

Obchodní domy s nábytkem uvedly vánoční kampaně a akce

13.prosince » MediaGuru
Vánoční prodeje patří k nejsilnějším za celý rok. Stejně tak je tomu i v případě obchodních domů s nábytkem.

Více utratíme a poskytneme data. Přesto má každý Čech průměrně deset věrnostních karet

17.července » Seznam Zprávy
Češi jsou národem „kartičkářů“. V peněžence nebo v mobilu jich nosí průměrně deset. Věrnostní karty ale mají hlavně přínos pro obchodníky: díky údajům z karty zákazníka mohou ušít reklamu a nabídku na míru.

Tato informační stránka o Iva Pohlová zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Iva Pohlová" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes