15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Marcus Collins

Vztahuje se k

Jsou značky kulturně relevantní? Profesor z Michiganu radí, jak být autentický jako Apple nebo Beyoncé

Značky musejí být lidem blíž a přestat je vnímat pouze jako konzumenty, tvrdí profesor Marcus Collins. Článek Jsou značky kulturně relevantní? Profesor z Michiganu radí, jak být autentický jako Apple nebo Beyoncé se nejdříve objevil na MAM .

Důvěra se drolí. Jak ji značky získají zpět, ukáže Communication Summit 27. května

6.května » Marketing Journal
Jaká je síla kultury v rukou značek? To přiblíží na Communication Summitu Marcus Collins, autor knihy Fot the Culture proslulý stratég, který pomáhal budovat značky jako Apple, Nike či Beyoncé.

Na Communication Summit přijede do Prahy i Marcus Collins

5.května » MediaGuru
Marcus Collins, stratég, který pomáhal budovat značky jako Apple, Nike či Beyoncé, se představí na pražském Communication Summitu.

Důvěra se drolí. Jak ji značky získají zpět, ukáže 27. května Communication Summit

2.května » Marketing&Media
Důvěra ve značky je v krizi. Největší jarní konference o marketingu a PR – Communication Summit 2025 – poradí, jak ji získat zpět. Článek Důvěra se drolí. Jak ji značky získají zpět, ukáže 27. května Communication Summit se nejdříve objevil na MAM .

Tato informační stránka o Marcus Collins zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Marcus Collins" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes