|
Vztahuje se k |
Jsou značky kulturně relevantní? Profesor z Michiganu radí, jak být autentický jako Apple nebo Beyoncé20:32 » Marketing&Media Značky musejí být lidem blíž a přestat je vnímat pouze jako konzumenty, tvrdí profesor Marcus Collins. Článek Jsou značky kulturně relevantní? Profesor z Michiganu radí, jak být autentický jako Apple nebo Beyoncé se nejdříve objevil na MAM . Důvěra se drolí. Jak ji značky získají zpět, ukáže Communication Summit 27. května6.května » Marketing Journal Jaká je síla kultury v rukou značek? To přiblíží na Communication Summitu Marcus Collins, autor knihy Fot the Culture proslulý stratég, který pomáhal budovat značky jako Apple, Nike či Beyoncé. Na Communication Summit přijede do Prahy i Marcus Collins5.května » MediaGuru Marcus Collins, stratég, který pomáhal budovat značky jako Apple, Nike či Beyoncé, se představí na pražském Communication Summitu. Důvěra se drolí. Jak ji značky získají zpět, ukáže 27. května Communication Summit2.května » Marketing&Media Důvěra ve značky je v krizi. Největší jarní konference o marketingu a PR – Communication Summit 2025 – poradí, jak ji získat zpět. Článek Důvěra se drolí. Jak ji značky získají zpět, ukáže 27. května Communication Summit se nejdříve objevil na MAM . |
|