|
Related to |
B2B zákazníci chtějí nakupovat ve stylu B2C6.October » Marketing&Media V B2C prostředí jsou rychlé, jednoduché a pohodlné online nákupy běžnou praxí. Je to tak samozřejmé i v segmentu B2B? Článek B2B zákazníci chtějí nakupovat ve stylu B2C se nejdříve objevil na Marketing & Media . Temná strana CRM22.November » Marketing&Media Zobrazení v tmavém režimu má své výhody, jak s ním ale pracovat v newsletterech? Článek Temná strana CRM se nejdříve objevil na Marketing & Media . Věrnostní programy v B2B. Kdo to kdy slyšel?!19.September » MEDIAR S rychlým rozvojem technologií se zvedají i očekávání zákazníků při nakupování. A to nejen v sektoru B2C, ale především v B2B. A právě personalizace je pro nákupčí jedním z nejdůležitějších faktorů. Také oni totiž nakupují mimo svou práci, kde jim z… Trendy v CRM? Automatizace, personalizace a gamifikace16.June » MEDIAR "Je-li obsah emailu personalizovaný, může zobrazení komunikace dosáhnout 50 i 60 %, zatímco u nepersonalizovaných zpráv se to pohybuje okolo 20 %," říká Martin Daňhelka . Business director agentury Wunderman Thompson mluví o současných trendech v CR… Martin Daňhelka: „Už nesbíráme jen bodíky“21.March » MEDIAR „Pokud zákazníka bombardujeme informačními emaily, které mu nepřinesou žádnou unikátní hodnotu, prostě ho to nebaví. Je třeba nastavit si hierarchii komunikace a hlídat si její frekvenci. O tom je CRM komunikace. Ve správný čas servírovat správné na… |
|