Martin Dulava |
Vztahuje se k |
Martin Dulava, LineArt: „evidence-based“ design je pro růst nepostradatelný5.listopadu » Marketing&Media Dobrý design si na sebe musí umět vydělat, říká v rozhovoru Martin Dulava, šéf agentury LineArt, která letos slaví 30 let. Článek Martin Dulava, LineArt: „evidence-based“ design je pro růst nepostradatelný se nejdříve objevil na Marketing & Media . Funkční branding prodává: LineArt a Albert znovu bodují v Red Dot Awards9.října » Marketing&Media Brandingová agentura LineArt a český řetězec Albert získaly již podruhé prestižní ocenění Red Dot Design Award. Článek Funkční branding prodává: LineArt a Albert znovu bodují v Red Dot Awards se nejdříve objevil na Marketing & Media . První česká privátní značka získala prestižní RedDot. Nápadu pomohla náhoda i data15.prosince » Marketing&Media Co mají společného poštovní známka a známá česká someliérka? Článek První česká privátní značka získala prestižní RedDot. Nápadu pomohla náhoda i data se nejdříve objevil na Marketing & Media . Brand Management: Větší šanci na úspěch mají inspirativní značky18.října » MediaGuru Schopnost značky inspirovat úzce souvisí s jejím růstem. Ten je navázán na kvalitu produktu, vhodnou strategii, nápaditou kreativu i ochotu riskovat, zaznělo na letošní konferenci Brand Management 2021. Kruh se jako základ designu vlastních značek Alberta osvědčil10.února » MediaGuru Albert od roku 2018 kompletně změnil strategii přístupu k vlastním značkám a jejich designu. Loni uvedl na trh dvě nové a jejich znalost dosahuje desítky procent. Obalko: Obal by měl být recyklovatelný anebo nejlépe žádný5.února » MediaGuru Obal prodává, ale měl by být především šetrný k přírodě. Nicméně ideálem poslední doby je žádný obal. I to zaznělo na konferenci Obalko. Kongres Obalko 8 inspiroval stovky obalových profesionálů online1.února » Zboží a Prodej Kongres Obalko 8 inspiroval stovky obalových profesionálů online Osmý ročník českého a slovenského obalového kongresu Obalko se konal ve dnech 27.–28. ledna 2021 a nabídl bohatý program. Více než 40 řečníků inspirovalo české a slovenské obalové prof… Bohatý program kongresu OBALKO 8 plný obalové inspirace bude k vidění online4.ledna » Zboží a Prodej Osmý ročník českého a slovenského obalového kongresu OBALKO, který se bude konat ve dnech 27.–28. ledna 2021, nabízí bohatý program. Více než 40 řečníků vás bude inspirovat v rámci dvou desítek prezentací, případových studií a panelových diskusí. Př… Manuál revitalizace Albertu: Jak ze žlutého cenovkového pekla udělat místo, kde se příjemně nakupuje3.prosince » Zboží a Prodej Když ještě před pár lety zákazník vstoupil do Albertu, přivítala ho žlutá záplava cenovek označujících akční zboží. Hlavním hrdinou byla akční cena. Mnohdy šlo o cenové hity v akci 1 + 1 zdarma. V obchodě samotném se člověk cítil tak „dobře“, že cht… |
|