|
Vztahuje se k |
Koupit, integrovat a nechat tvořit. To je naše akviziční strategie14.října » MediaGuru O proměně společnosti Albatros Media, akviziční strategii i nejnovějším cíli v podobě úspěšného vstupu na americký trh mluví generální ředitel společnosti Václav Kadlec. Lucie Hlavinková: „Chtěla jsem představit dobu padesátých let v její tragikomické absurdnosti.“12.října » Kultura21.cz Lucie Hlavinková je autorkou úspěšných knih pro dospělé i pro děti. V roce 2016 zvítězila v soutěži nakladatelství Albatros s knihou pro děti Projekt pes (ten můj), která se dočkala několika pokračování. Pro děti dále napsala série Sesterstvo a Mnoh… Mayra Alcántara: Skutečný vliv není o dosahu, ale o kredibilitě1.září » MEDIAR Patří mezi nejvlivnější ženy světového marketingu, její strategie znají fanoušci značek jako Barbie či House of the Dragon. Na podzim přijede do Prahy na konferenci Influcon 2025, kde vystoupí s přednáškou na téma celebrity vs. influencer marketing.… |
|