Lucie Hlubková |
Vztahuje se k |
Pojištění lusknutím prstu! Direct spouští novou kampaň17.ledna » Marketingové noviny Direct pojišťovna po dvou letech mění koncept svých reklamních spotů i celé kampaně. Po nápadnících z nepovedeného rande přichází s konceptem, který nazývá Snapsurance – tedy pojištění lusknutím prstu. Lusknutí prstů je hlavní poznávací znak všech s… Direct mění koncept: řešení lusknutím prstů místo špatného rande12.ledna » Marketing&Media Pojišťovna v nové kampani přichází s konceptem „snapsurance“. V konceptu od agentury B&T slibuje pojištění lusknutím prstu. Článek Direct mění koncept: řešení lusknutím prstů místo špatného rande se nejdříve objevil na Marketing & Media . Direct mění reklamní koncept, staví na motivu „lusknutí prstu"12.ledna » MediaGuru Direct pojišťovna po dvou letech mění koncept svých reklamních spotů i celé kampaně. Přichází s konceptem Snapsurance. |
|