|
Related to |
Metaverzum změní svět sítí, důvod opustit TikTok nevidím, říká majitelka WeDigital13.April » Forbes „Zatím jsem neshledala natolik silný faktor, abychom reklamu na TikToku přestali klientům nabízet,“ říká v rozhovoru expertka na influencer marketing Andrea Hurychová. Zajímavost: Vznikl slovník generace Z pro marketéry13.March » Zboží a Prodej Agentura WeDigital vydala slovník zaměřený na slang, výrazy a vizuální symboly, které používá generace Z. Jelikož tvoří značnou část spotřebitelského trhu a její kupní síla roste, je pro firmy důležité těmto lidem rozumět. Slovník má za cíl usnadnit… WeDigital: Slovník generace Z pro marketéry13.March » FeedIT.cz Praha, 13. 3. 2023 – Generace Z určuje dnešní digitální trendy zejména na sociálních médiích. Jelikož tato generace tvoří značnou část spotřebitelského trhu a její kupní síla roste, je pro … Continue reading WeDigital: Slovník generace Z pro marketé… Agentura WeDigital vydává slovník generace Z13.March » MediaGuru Slovník zaměřený na slang, výrazy a vizuální symboly generace Z připravila (nejen) pro marketéry agentura WeDigital. Nechcete být cringe? Nastudujte si slovník Generace Z!13.March » Tojesenzace.cz Máte občas pocit, že nerozumíte mladší generaci a výrazy jako beef, cringe či zkratky bff a irl jsou vám cizí? Ford vyvrací v kampani obavy z vlastnictví elektromobilu29.November » MediaGuru Scénáře spotů z dílny kreativní butikové produkce Final_2 reagují na komentáře ze sociálních sítí a diskuze se zákazníky. Jedná se o lokální kampaň. BRANDstorming: Na TikToku můžete mít 0 followerů, a přesto miliony zhlédnutí vašeho videa5.May » Marketing Journal TikTok je jedna z nejstahovanějších aplikací 2021. Lidé na něm průměrně tráví až 80 minut denně. Potřebujete oslovit jako značka generaci Z? Zkuste TikTok, protože míra zapojení je až 9 %, zatímco na Instagramu to jsou v průměru pouhá 2 %. Jak se dnes v Česku vydělává na Instagramu24.February » MEDIAR Obrázková sociální síť se stala hlavní platformou, na níž influenceři vydělávají. Reklamní příspěvky si cení až na statisíce korun. Přesto hledají i cesty, jak nebýt závislí na jediné síti. Zdroj Do WeDigital nastoupila Jindřiška Gašpárková24.November » Marketing&Media Gašpárková přichází z České Produkční Social Media, zastřeší komplexnější digitální kampaně, které agentura připravuje. Agentura WeDigital má novou Senior Account manažerku i nové logo22.November » FeedIT.cz Agentura WeDigital do týmu přibrala další seniorní posilu – Jindřišku Gašpárkovou, která přišla z České Produkční Social Media. Nová Senior Account Manažerka zastřeší práce na komplexnějších digitálních kampaních, které agentura připravuje. Bude mít… |
|