Jan Javornický |
Vztahuje se k |
Sociální sítě E.Onu přebírá Elite Solutions29.ledna » MEDIAR Distributor energie E.On v Česku mění agenturu zodpovědnou za jeho sociální sítě. Od ledna je spravuje Elite Solutions. „Na sociálních sítích E.Onu je opravdu živo a naším úkolem je tento život dál kreativně rozvíjet,” uvedl Jan Javornický, šéf Elit… Kytary.cz hostí koncerty pro jediného diváka11.srpna » MediaGuru Koncert pro jediného diváka uspořádaly Kytary.cz s Klubem cystické fibrózy. Prvním interpretem byl Tomáš Klus. „Vyhubliny od McCannu nabízí silný citový zásah“13.května » MEDIAR U reklamních katů vítězí Vyhublé hračky pro CARE, následuje nový koncept T-Mobilu od Saatchi & Saatchi. Mobil.cz s Jakubem Kohákem od Acomware katy mírně znechutil. “Ria není o menstruaci, ale o menstrubcích!”6.května » MEDIAR U reklamních katů tentokrát vítězí Symbio s kampaní pro vložky Ria, poprvé obsazenou čistě jen muži. Následují tančící plyšáci pro Billu od McCannu, co oživil hit z devadesátek. “Kofola umí dělat reklamu, na kterou se lidi těší”15.dubna » MEDIAR U reklamních katů boduje příběh lásky dvou chlapců k jedné dívce od WMC Grey. Zaujala i "těžko stravitelná pravda" od McCannu a kampaň k výročí Staropramenu od Future Bakery. Mileniály obchází pomalá smrt22.února » MEDIAR “U RC Coly je vidět nápad, řemeslo i rozpočet”13.února » MEDIAR Suverénním vítězem Reklamní katovny se tentokrát stává WMC Grey s "jižanskou" kampaní pro Royal Crown Colu. Následuje Kaspen se zimními záběry z Rajecké doliny. ING neoslnila. “Co nahnat otravné turisty místo Prahy do Brna?”14.ledna » MEDIAR V první Reklamní katovně roku 2019 těsně vítězí Loosers s kampaní pro CzechTourism, následuje mobilní bankovnictví George od VMLY&R. Projekt Replechuj katy neoslnil. “Škoda ukazuje nápad vytěžený na maximum”30.prosince » MEDIAR Poslední Reklamní katovnu roku 2018 vyhrává Mustard se superfanouškem Škodovky, následuje práce Havasu pro Prague Pride. Interně vzniklé kampaně katy zarmoutily. |
Michal Horáček
- Textař
|