Pavel Kalouš |
Vztahuje se k |
Rekonstrukce OD Máj míří do finále, hotová bude za pár měsíců7.března » Pražský patriot Rekonstrukce OD Máj je v plném proudu, měla být hotová letos v květnu. O aktuálním stavu přeměny obchodního domu z poloviny sedmdesátých let, který je od roku 2006 kulturní památkou, informoval server Pražský patriot vedoucí projektu Pavel Kalouš ze… Luxusu se v Česku a na Slovensku daří, Rolls-Royce měl rekordní rok. A dvanáctiválec se značkou prý zůstane velmi, velmi dlouho26.ledna » Garáž.cz Dealer luxusní britské značky Rolls-Royce pro Českou a Slovenskou republiku loni zvýšil prodej nových vozů na českém trhu o 16 procent na 43 aut a celkový prodej v ČR a na Slovensku byl loni nejvyšší v historii prodejce. Rolls-Royce Motor Cars Prague: Eva Kadlec Dědochová odešla z CarTec Exclusive Cars (CarTec Group). Novým ředitelem značky a dea2.července » Autofox Rolls-Royce Motor Cars Prague: Eva Kadlec Dědochová odešla z CarTec Exclusive Cars (CarTec Group). Novým ředitelem značky a dealerství Rolls-Royce v Praze byl jmenován Pavel Kalouš, přišel z firmy Chronotechna (předtím Rockaway Capital, Forbes, Czec… Pavel Kalouš se nově stará o brand Rolls-Royce Motor Cars Prague1.června » Marketing&Media Z pozice CEO značky Chronotechna se Kalouš přesouvá do role brand manažera v autorizovaném dealerství exkluzivní automobilky. Článek Pavel Kalouš se nově stará o brand Rolls-Royce Motor Cars Prague se nejdříve objevil na Marketing & Media . Dražba unikátních hodinek SeaQuest Dive vynesla 740 tisíc korun15.června » iLuxus.cz Hodinářská značka Chronotechna představila limitovanou edici svých potápěčských hodinek SeaQuest Dive “Azzure Deep”, které se pyšní speciálním azurovým ciferníkem a kterých byly vyrobeny pouhé tři kusy. Všechny tři Chronotechna věnovala na dobročinn… Pavel Kalouš odchází z Rockaway, bude řídit Chronotechnu7.ledna » Marketing&Media Po roce a čtyřech měsících skončil Pavel Kalouš na pozici PR manažera společnosti Rockaway a nově se rozhodl přijmout výzvu rozvíjet z pozice CEO česko-švýcarskou hodinářskou značku Chronotechna. Satirické K zemi hleď má náběh na největší filmový trhák Netflixu7.ledna » Marketing&Media Satirická komedie K zemi hleď režiséra Adama Mckaye s Leonardem DiCapriem a Jennifer Lawrence v hlavních rolích se za pouhých jedenáct dnů od uvedení zařadila už na třetí příčku v historii nejsledovanějších filmů na streamovací platformě Netflix. Média se budou moci pochlubit novou pečetí kvality od NFNZ7.ledna » Marketing&Media Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) představil nový název svého projektu hodnocení důvěryhodnosti médií. Nově se nazývá MediaRating, přidává vlastní logo a pro média zavádí možnost užití pečetě, kterou si mohou vystavit například na svou domo… Allianz odkryla nové ambasadory, brankáře para hokeje i bobisty7.ledna » Marketing&Media Český tým bobistů ve složení Dominik Dvořák, Jakub Nosek, Jan Šindelář a Jáchym Procházka jsou spolu s brankářem para hokeje Michalem Vápenkou novými sportovními ambasadory Allianz pojišťovny. |
|