15
new stories - click to show

Martin Hošek

Related to

Kampani ANO chybí šťáva a nápady, Spolu přehání s antibabišem, nejlepší je SPD s jarmarkem, říká expert na reklamy

2.October » iHNED.cz
Před rokem, během vrcholící kampaně ke krajským volbám, sbíral Martin Hošek bizarní příklady politických inzerátů, klipů nebo plakátů a bavil s nimi sociální profesní síť LinkedIn, kde jej coby známého a zkušeného odborníka na marketing sledují...

Pop-up formáty přibývají, vyrostly jako post-covidový trend

24.September » MediaGuru
Pop-up prodejny se nyní objevují stále častěji. Více než na prodej ale lákají zákazníky na emoce a zážitek. Firmy si zde testují své produkty nebo získávají zpětnou vazbu.

Herbadent otevřel v Praze svou první pop-up prodejnu

7.July » MediaGuru
V pražském obchodním centru Nový Smíchov otevřela společnost Herbadent své první pop-up prodejní místo.

Kampaň pohledem experta: Jestli chtějí ODS a spol. dohnat ANO, musí jako Babiš poslouchat lidi z marketingu

1.October » iHNED.cz
Rozechvělá kamera, neuspořádaný zvuk, občas špatně srozumitelné proslovy, před kamerou se střídají mladí lidé, kteří působí jako soubor bizarních postav z básní J. H. Krchovského. Klip mladých komunistů počátkem září obletěl sociální sítě, sklidil...

Herbadent míří do obchodních center: formou pop-up prodejních míst

1.October » Marketing&Media
Společnost Herbadent, která je známa svými bylinnými zubními pastami a nabízí například i medicinální sladová vína, roste ročně o desítky procent a přemýšlí o nových prodejních kanálech. Aktuálně se chystá formou pop-upové instalace, na níž se pod...

Dobré jméno firmy díky zaměstnancům na LinkedInu

22.September » Marketing&Media
Zhruba 960 tisíc lidí ve věku mezi osmnácti a pětapadesáti let používá v Česku sociální síť LinkedIn, což představuje zhruba osmnáct procent internetové populace. Je tedy populárnější než například Twitter, jenž používá jedenáct procent lidí. Vypl...

Až 61 % uživatelů LinkedInu spravuje část firemního rozpočtu

14.September » MediaGuru
Na profesní síti lidé očekávají pracovní výstupy, nikoliv fotky z vánočních večírků a firemní soutěže. Vyplývá to ze studie Fenomén LinkedIn 2020.

Z Herbadentu chceme udělat lovebrand

16.April » MediaGuru
Vedle dentální péče se chceme pustit i do jiných kategorií, říká za Herbadent jeho obchodní a marketingový ředitel Martin Hošek.

Marketing J&T Banky nově řídí Šrámková, Hošek je v Herbadentu

6.April » MEDIAR
Marketingové oddělení J&T Banky od dubna vede Karolina Šrámková. Vrací se po roce a půl z Německa, kde v nadnárodní společnosti Rehau, dodavateli plastových výrobků, zodpovídala za řízení korporátní značky napříč 50 zeměmi. V marketingu a oblasti ...

PR Brunch: Jak komunikovat CSR

8.July » MEDIAR
Další PR Brunch s agenturou Pram Consulting představí rozdíly mezi CSR, chartiou, sponzoringem a donátorstvím.

Tato informační stránka o Martin Hošek zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Martin Hošek" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2021 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes