Martin Leso |
Vztahuje se k |
Rychlost u vlaků nestačí, důležitá je i kapacita železniční sítě, upozorňuje expert12.června » Ekonomický deník Vysokorychlostní tratě, vyšší kapacita železniční sítě, větší bezpečnost, Česká republika stále zaostává za evropskými západními státy. Telematika může zlepšit propustnost železnic i spolupráci s jinými dopravními mody1.října » Dopravní noviny V DN14–15/2020 jsme v rozhovoru s prezidentem Sdružení pro dopravní telematiku Ing. Romanem Srpem přinesli informaci o telematice na železnici. V návaznosti na tento rozhovor nám v následujícím článku poskytl podrobnější vhled do této tématiky doc. … Nemáme poznatky, že by zabezpečení tratě nefungovalo, řekl drážní inspektor15.července » iDNES.cz Nemáme poznatky, že by zabezpečovací zařízení na trati u Českého Brodu nefungovalo, řekl v pořadu Rozstřel na iDNES.cz generální inspektor Drážní inspekce Jan Kučera. Podle něj vyšetřování úterní nehody stále probíhá, ve hře je i chyba strojvedoucíh… Sérii nehod a chyb na železnici rozeberou v Rozstřelu dopravní experti15.července » iDNES.cz Jak si experti vysvětlují hned čtyři nehody na českých železnicích během deseti dní? Diskutovat ve středečním Rozstřelu o tom od 12:30 budou generální inspektor Drážní inspekce Jan Kučera a akademik z Fakulty dopravní ČVUT Martin Leso. Z nehod nelze vinit jen strojvůdce, nynější zabezpečení nestačí, míní expert9.července » iDNES.cz Česká železnice má co dohánět, pokud jde o zabezpečení regionálních tratí, říká Martin Leso z Fakulty dopravní ČVUT. Regionální tratě jsou podle něj „systematicky neřešené“ a absence adekvátního zabezpečení vede k nehodám, jakou byla ta úterní. Podl… Reportáž: Lokálky mají smysl, znělo na konferenci v Týně. Ovšem rozumně, Mšenka je tragédie, doplnil ŽESNAD12.ledna » Zdopravy.cz Týn nad Vltavou se na páteční odpoledne a večer stal hlavním českým diskusním fórem k budoucnosti lokálek. Konal se zde první ročník mezinárodní konference Budoucnost regionální dopravy 2020. Pořadatelem byla společnost KPT Rail, která loni obnovila… |
|