Eva Myšáková |
Vztahuje se k |
Výpadek výuky může ovlivnit budoucnost studentů23.června » Protext Praha 23. června 2021 (PROTEXT) - Podle statistik UNESCO zůstalo po celém světě doma více jak 1,5 miliardy školou povinných dětí. I v České republice od vyhlášení nouzového stavu a postupného zavírání škol všech stupňů uplynulo už více než půl roku.… Studenty vědních oborů ohrožuje výpadek výuky24.května » Bety.cz Studenti českých škol se konečně dočkali. Po dlouhých měsících distanční výluky opět fyzicky zasednou do lavic. Jak se období pandemie podepsalo na mladých nadějích české vědy? Studenti se konečně vrací do škol. Výpadek může ve velké míře ovlivnit jejich budoucnost, obzvlášť ve vědních oborech23.května » Tojesenzace.cz Studenti českých škol se konečně dočkali. Po dlouhých měsících distanční výluky opět fyzicky zasednou do lavic. Jak se období pandemie Studenti se konečně vrací do škol. Výpadek může ve velké míře ovlivnit jejich budoucnost, obzvlášť ve vědních oborech21.května » STATISTICKY[cz] Studenti českých škol se konečně dočkali. Po dlouhých měsících distanční výuky opět fyzicky zasednou do lavic. Jak se období pandemie podepsalo na mladých nadějích české vědy? Podle statistik UNESCO zůstalo po celém světě doma více jak 1,5 miliardy … Studenti se konečně vrací do škol. Výpadek může ve velké míře ovlivnit jejich budoucnost, obzvlášť ve vědních oborech19.května » FeedIT.cz Brno, 19. května 2021 – Studenti českých škol se konečně dočkali. Po dlouhých měsících distanční výluky opět fyzicky zasednou do lavic. Jak se období pandemie podepsalo na mladých nadějích české vědy? Podle statistik UNESCO zůstalo po celém světě do… Druhý ročník soutěže Cena Contipro měl dva vítěze. Východočeská firma mezi nejnadanější studenty rozdělila téměř čtvrt milionu28.července » STATISTICKY[cz] Finálové kolo druhého ročníku Ceny Contipro proběhlo 23. července v areálu východočeské společnosti za účasti osmi nejlepších diplomantů, kteří představili svoje práce z oblasti biomateriálů, tkáňového inženýrství a regenerativní medicíny. Odborná p… |
|