Filip Myška |
Vztahuje se k |
Nelze spoléhat pouze na slevy12.března » SystemOnLine.cz Sleva, Akce, %, Snížení, Výprodej, Likvidace a mnoho dalších výkřiků bombardují spotřebitele a motivují jej k pořízení zboží za neodolatelně výhodných podmínek. Pro poskytování slev existuje řada důvodů, ať již je to navýšení prodejů, vyčištění skla… Digitální identita: jak z ní vytěžit co nejvíce2.března » SystemOnLine.cz Jednoduchost, přehled, win-win mezi zákazníkem a obchodníkem. Digitální identita se zdá jako základní kámen moderní zákaznické zkušenosti. Po zadání spojení „digitální identita“ do vyhledávače ale získáte celou řadu různorodých odpovědí. Co znamená,… Moderní byznys vyžaduje nový přístup7.června » SystemOnLine.cz Digitální svět je dnes díky mobilním zařízením a dostupnému internetovému připojení neodmyslitelnou součástí našich životů. Poskytuje nám ohromnou svobodu a umožňuje rychle a jednoduše kombinovat různé typy aktivit, jak zrovna potřebujeme a v čase a… [článek] Filip Myška (SAP), Ondřej Dědina (MIBCON): Mít jen dokonalý front-end u e-shopu už nestačí12.dubna » Lupa.cz [MarketVoice] [12 minut čtení] Podoba e-shopu je důležitá, ale čím dál větší váhu má i back-end celého systému, upozorňují Filip Myška ze společnosti SAP a Ondřej Dědina z partnerské firmy MIBCON. Dobře fungující e-commerce systémy loni zachránily ř… Dříve nedosažitelný cíl je dnes nezbytnost12.února » Marketing&Media ADVERTORIAL Pokud to se zákaznickou zkušeností myslíte vážně, potřebujete pro ni datovou platformu. Je nesporné, že orientace na zákazníka je pro úspěch podnikání zcela klíčová, a je smutným faktem, že až do doby příchodu platforem zákaznických dat … E-commerce teď už nic nezastaví10.prosince » Marketing&Media ADVERTORIAL E-commerce je již plnohodnotná alternativa kamenných prodejen a efektivní propojení B2B2C. Aby se ukázala důležitost onlinu, digitálního marketingu a samotné e-commerce, nemusela ani přijít pandemie. Ta ji jen dále podtrhla a složitá dob… |
|