Martin Palounek |
Vztahuje se k |
Publicis Groupe zakládá herní divizi Publicis Play6.října » MediaGuru Pod novou herní divizí Publicis Groupe sjednotí své služby v oblasti gamingu, streamingu a e-sportu. Český reklamní identifikátor Czech Ad ID má velkou šanci uspět3.května » MediaGuru Díky velikosti subjektů, které za Czech Ad ID stojí, je šance na zavedení nového českého reklamního standardu velmi vysoká, poznamenává Martin Palounek. Válka zvedla zájem inzerentů o brand safety. I když to je dražší a omezí to imprese13.března » MEDIAR Jak se v nové situaci posledních týdnů daří eliminovat zobrazování online reklamy vedle citlivého obsahu, komentuje Martin Palounek, programmatic strategist Publicis Groupe. Zdroj Válka zvedla zájem inzerentů o brand safety. I za cenu vyšší ceny a omezení impresí12.března » MEDIAR Jak se v nové situaci posledních týdnů daří eliminovat zobrazování online reklamy vedle citlivého obsahu, komentuje Martin Palounek, programmatic strategist Publicis Groupe. Zdroj Jak v online džungli rozeznat kvalitní reklamní plochy?14.ledna » MediaGuru Z pohledu inzerenta je optimální řešit vedle reportů a tvrdých čísel vždy také interpretaci jednotlivých metrik a jejich význam pro průběh a efektivitu kampaně, píše Martin Palounek z Publicis Groupe. |
|