Jakub Barvínek |
Vztahuje se k |
Surikaty přinášejí klíčové hodnoty v nové kampani Suri.cz26.září » Marketing&Media Suri.cz spustilo druhou vlnu ATL kampaně zaměřenou na majitele aut, s cílem zvýšit povědomí o srovnávači autopojištění po rebrandingu a uvedení mobilní aplikace. Kreativu vytvářela agentura DDB Prague, nákup médií měla na starost OMD. Článek Surikat… Pořad 168 hodin po 18 letech končí, Nora Fridrichová v ČT zůstává25.července » MEDIAR Na ukončení vysílání pořadu 168 hodin se dohodl generální ředitel ČT Jan Souček s vedením divize Zpravodajství a publicistiky a divize Programu. Tomáš Šebesta vede marketing fintechu Wflow20.července » MEDIAR Insighters zajišťují PR auto-moto portálu TipCars20.července » MEDIAR Jakub Barvínek je manažerem marketingu Suri.cz20.července » MEDIAR MSL pracuje na komunikaci české firmy Hanscraft20.července » MEDIAR Marketing MK Lůžkoviny řídí Ivo Kokinda20.července » MEDIAR Investown si na PR vybral ABBBA Consulting20.července » MEDIAR |
Nora Fridrichová
- Česká novinářka
KSČM
- Levicová politická strana
|