|
Vztahuje se k |
Varování před opozicí, společná řeč i mechanici v montérkách. Strany zveřejňují volební spoty13.září » Forum24 Jako už tradičně před každými volbami přicházejí i letos subjekty kandidující do sněmovny s volebními spoty. Nejnověji zveřejnili svůj klip Piráti, kteří ho postavili na hesle "Máme víc společného, než si myslíte". Své spoty ale už mají i další stra… “Letos Piráti. Máme společného víc, než si myslíte.” Piráti představují volební spot11.září » Pirati.CZ Piráti dnes představili nový volební spot, který má ukázat, že Česko není rozdělená země plná nepřátelství, ale místo, kde lidi i politici dokáží najít společnou řeč. Ústředním sloganem je: „Letos Piráti. Máme společného víc, než si myslíte.“ Spot s… WinSCP Portable 6.5.317.července » Slunečnice.cz WinSCP 6.5.317.července » Slunečnice.cz Piráti představili kampaň „Nakopneme to!“ - Víc peněz pro rodiny, 200 tisíc nových domovů, dostupnější bydlení a konec korupce26.května » Pirati.CZ Piráti dnes odstartovali kampaň „Nakopneme to!“ a představili nový kampaňový vizuál. V době, kdy ceny letí vzhůru, stát je složitý a bezpečnost Evropy ohrožují Putin i Trump, už není čas čekat na zázrak od starých struktur. Piráti přicházejí s jasný… Každý krok se počítá. EPP slaví 10 let novou kampaní plnou skutečných příběhů11.května » Marketing&Media Aplikace EPP – Pomáhej pohybem Nadace ČEZ slaví deset let a při té příležitosti spouští novou image kampaň. Článek Každý krok se počítá. EPP slaví 10 let novou kampaní plnou skutečných příběhů se nejdříve objevil na MAM . WinSCP Portable 6.5.110.května » Slunečnice.cz WinSCP 6.5.110.května » Slunečnice.cz WinSCP Portable 6.511.dubna » Slunečnice.cz WinSCP 6.510.dubna » Slunečnice.cz Město zakoupí další umělecké dílo19.března » Prostějov Městská sbírka uměleckých předmětů se rozroste o další obraz. Na svém zasedání to schválili prostějovští radní. Hodný bankéř končí, přichází „100 důvodů“. Air Bank má po roce a půl nový koncept3.března » Marketing&Media Air Bank se ještě více obrací směrem k zákazníkům a 19 měsíců po zlém bankéři opouští její spoty i ten hodný v podání Tomáše Měcháčka. Hlavní role v novém komunikačním konceptu „100 důvodů“ patří klientům a plejádě bankovních opruzů, které její služ… |
|