Michael Schindler |
Vztahuje se k |
Pickerly má posily na média. Přichází Typlt a Stibůrková14.září » Marketing&Media Pražská agentura Pickerly ohlásila posily v mediálním týmu. Pozici Head of Digital Advertising zastává Jiří Typlt. Na pozici Media & Publisher Direct Channel Manager přichází Lucie Stibůrková Komerční banka láká mladé barevnou kampaní13.září » Marketing&Media V kampani na Studentský účet G2 od agentury Momentum se chce banka přiblížit mladým neony a designem, v němž se odráží jejich svět. Starbucks zapojuje NFT do svého věrnostního systému13.září » Marketing&Media Řetězec odhalil projekt Odyssey, členové klubu budou moci získávat NFT, aniž by potřebovali kryptoměny. Díky nim se otevře přístup k novým benefitům. Michael Schindler nastoupil do vedení polské agentury Funktional13.září » Marketing&Media Dlouhé roky působil ve Wunderman Thompson, staral se o marketing Adecco Group, teď bude Schindler provozním ředitelem Funktional. Není čas riskovat13.září » Marketing&Media Kreativní průmysl musí klientům nabídnout bezpečná řešení a ne je strašit riziky, říká Adam Nowakowski ze společnosti Meta. Fortuna bude generálním partnerem hokejové Sparty dalších šest let13.září » Marketing&Media Hokejisté Sparty získali před startem sezony nového generálního partnera. Stala se jím sázková kancelář Fortuna, která s jediným pražským extraligovým klubem uzavřela spolupráci na šest let. Legendární Brady a Morgan Freeman radí budoucím hvězdám13.září » Marketing&Media Značka Under Armour a legenda ligy amerického fotbalu NFL Tom Brady v nové kampani radí budoucím sportovním hvězdám, aby se přestali srovnávat s ostatními a rozvíjeli hlavně sami sebe. Proč by se klienti s menším rozpočtem měli naučit potápět13.září » Marketing&Media Asi nejsem sám, kdo dostudoval a chtěl v pracovním životě dělat velké věci a měnit svět. Realita ale mnoha lidem záhy přistřihne křídla. Pilsner Urquell představuje svůj zvuk13.září » Marketing&Media Česká značka piva uvedla svou novou zvukovou identitu, bude fungovat ve všech kanálech na celém světě. Vytvořila ji agentura MassiveMusic. V segmentu čerpacích stanic je nejsilnějším zadavatelem Orlen Unipetrol13.září » Marketing&Media Oproti konkurenci dává na inzerci v ceníkových cenách téměř osminásobek, ukazuje pravidelný přehled Nielsen Admosphere. |
|