|
Vztahuje se k |
Politické strany v letákových kampaních často chybují17.června » MediaGuru Zaměřte se na nerozhodnuté voliče a oslovte je personalizovaným letákem, radí politikům Jan Senohrábek, expert České distribuční. Češi chtějí nakupovat především výhodně a v blízkosti bydliště. Značka či velikost obchodu nejsou pro spotřebitele tolik důleži27.února » Protext Praha 27. února 2025 (PROTEXT) - Téměř tři čtvrtiny nakupujících Čechů navštíví během týdne 2-3 obchody, pětina spotřebitelů pravidelně nakupuje pouze ve své oblíbené prodejně. Výběr obchodu ovlivňuje především vzdálenost od bydliště. Rozhodujícím f… Soumrak tištěných letáků? Strmý růst cen papíru žene prodejce do úzkých17.května » Forbes Tištěné letáky nezrušíme, to by náš byznys negativně ovlivnilo, říkal loni šéf českého Kauflandu Stefan Hoppe. Navzdory strmě rostoucím cenám papíru jeden z největší tuzemských potravinářů prozatím drží slovo a nejsilnější marketingový nástroj nepře… Česká distribuční: O papírové letáky je stále zájem, využívají je i e-shopy3.června » MediaGuru Letáky jako reklamní médium mají stále své místo, mění se ale způsob jejich roznosu. „Ozývají se nám i takoví zadavatelé, kteří by se v minulosti do reklamy tohoto druhu vůbec nepouštěli," říká Jan Senohrábek z České distribuční. Bistra jdou na expanzi vědecky. Ideální místo pro pobočky najdou pomocí dat7.prosince » Seznam Zprávy Firma Meat Vandals chce i v dnešní pro restauratéry pohnuté době expandovat. Původní plány ovšem zhatil koronavirus. Streetfoodová síť proto chce otevírat jen výdejní okénka. Kam je má umístit, jí poradí geomarketéři. |
|