|
Vztahuje se k |
Na Dušičky ušetříte. Na kolik vyjdou svíčky a další výzdoba hrobů29.října » FAEI.cz Každoroční Památka zesnulých neboli Dušičky, které připadají na 2. listopadu, znamená pro některé rodiny nemalý zásah do rozpočtu. Pokud ale letos nakoupí svíčky a další dekoraci ve slevových akcích, mohou oproti loňsku ušetřit v průměru 10 procent,… Nechoďte na hřbitov před zavírací dobou, varuje před Dušičkami policie27.října » zdravezpravy.cz Letošní Památka zesnulých připadá na tuto neděli 2. listopadu. Lidé už vyrážejí na hřbitovy vzpomenout na své blízké. A policie zesiluje hlídky. Dušičky letos vyjdou levněji než loni, v průměru o 10 %23.října » Fintag.cz Dušičky letos vyjdou v průměru o 10 % levněji než loni. Nejvíc zlevnily svíčky ve skle, které se dají koupit už za 35 Kč kus. Lákadlo na zákazníky? Podle průzkumu na letácích ovoce, zelenina a maso16.října » Agris Češi často nakupují zboží v akci. Při rozhodování, který obchod nakonec navštíví, hraje důležitou roli i tištěný leták. Pokud je totiž na titulní straně ovoce, zelenina či maso, zvyšuje se tím šance k oslovení zákazníka. Ukazuje to nový průzkum. Lákadlo na zákazníky? Podle průzkumu na letácích ovoce, zelenina a maso16.září » Deník.cz Češi často nakupují zboží v akci. Při rozhodování, který obchod nakonec navštíví, hraje důležitou roli i tištěný leták. Pokud je totiž na titulní straně ovoce, zelenina či maso, zvyšuje se tím šance k oslovení zákazníka. Ukazuje to nový průzkum. MNForce: Bezmála polovinu Čechů přilákají do obchodu čerstvé potraviny na titulní straně letáku15.září » Marketing&Media Čerstvé potraviny, zejména ovoce, zelenina a maso, patří mezi hlavní lákadla na titulní straně tištěných letáků a motivují téměř polovinu Čechů k návštěvě obchodu. Vyplývá to z průzkumu agentury MNForce o nákupním chování pro Českou distribuční. Člá… Kurz Krizové řízení, bojová pohotovost a mobilizační plánování8.září » Univerzita obrany Po roce byl v pondělí 1. září na Univerzitě obrany zahájen šestitýdenní kurz „Krizové řízení, bojová pohotovost a mobilizační plánování“ určený zejména pro příslušníky útvarů ozbrojených sil ČR. V úvodní hodině přivítal přítomné za Sekci plánování s… Mimořádná okamžitá pomoc pro rodiče: Kdo na ní má nárok?27.srpna » FinExpert.cz Prázdniny končí, začátek školního roku 2025/26 je za dveřmi a spolu s ním i spojené výdaje. Část finančních prostředků půjde na školní pomůcky, velká část na oblečení a nemalé částky dají rodiče za zájmové kroužky. Podle průzkumu České bankovní asoc… Zákazníky nejvíce lákají akční slevy mezi 20 až 30 procenty, uvádí průzkum6.srpna » Deník.cz Slevy zůstávají hlavním vodítkem k tomu, které zboží si Češi zakoupí. Jen 16 procent spotřebitelů uvádí, že na ně vůbec nehledí. Čím nižší vzdělání zákazníci mají, tím důležitější je pro ně pročítání slevových letáků. Dalšími prioritami při nakupová… Nedůvěřiví Češi: Slevy ve výši 50 procent jsou pro ně podezřelé31.července » FAEI.cz Češi milují nakupování ve slevách, některé zboží si ani jinak nepořizují. To ale ještě neznamená, že by vyšší sleva automaticky zaručovala vyšší zájem zákazníků. K příliš vysokým slevám jsou totiž mnozí Češi nedůvěřiví. Největší pozornost přitahují … Češi nejlépe reagují na slevy mezi 21 a 30 procenty, ukázal průzkum31.července » Epeníze Slevy nad 30 % automaticky nezaručují větší zájem. Češi nejvíce slyší na slevy ve výši 21–30 %, které považují za důvěryhodné a motivační. Akce pod... The post Češi nejlépe reagují na slevy mezi 21 a 30 procenty, ukázal průzkum first appeared on Epe… |
|