|
Vztahuje se k |
MNForce: Bezmála polovinu Čechů přilákají do obchodu čerstvé potraviny na titulní straně letáku16:14 » Marketing&Media Čerstvé potraviny, zejména ovoce, zelenina a maso, patří mezi hlavní lákadla na titulní straně tištěných letáků a motivují téměř polovinu Čechů k návštěvě obchodu. Vyplývá to z průzkumu agentury MNForce o nákupním chování pro Českou distribuční. Člá… Kurz Krizové řízení, bojová pohotovost a mobilizační plánování8.září » Univerzita obrany Po roce byl v pondělí 1. září na Univerzitě obrany zahájen šestitýdenní kurz „Krizové řízení, bojová pohotovost a mobilizační plánování“ určený zejména pro příslušníky útvarů ozbrojených sil ČR. V úvodní hodině přivítal přítomné za Sekci plánování s… Mimořádná okamžitá pomoc pro rodiče: Kdo na ní má nárok?27.srpna » FinExpert.cz Prázdniny končí, začátek školního roku 2025/26 je za dveřmi a spolu s ním i spojené výdaje. Část finančních prostředků půjde na školní pomůcky, velká část na oblečení a nemalé částky dají rodiče za zájmové kroužky. Podle průzkumu České bankovní asoc… Zákazníky nejvíce lákají akční slevy mezi 20 až 30 procenty, uvádí průzkum6.srpna » Deník.cz Slevy zůstávají hlavním vodítkem k tomu, které zboží si Češi zakoupí. Jen 16 procent spotřebitelů uvádí, že na ně vůbec nehledí. Čím nižší vzdělání zákazníci mají, tím důležitější je pro ně pročítání slevových letáků. Dalšími prioritami při nakupová… Nedůvěřiví Češi: Slevy ve výši 50 procent jsou pro ně podezřelé31.července » FAEI.cz Češi milují nakupování ve slevách, některé zboží si ani jinak nepořizují. To ale ještě neznamená, že by vyšší sleva automaticky zaručovala vyšší zájem zákazníků. K příliš vysokým slevám jsou totiž mnozí Češi nedůvěřiví. Největší pozornost přitahují … Češi nejlépe reagují na slevy mezi 21 a 30 procenty, ukázal průzkum31.července » Epeníze Slevy nad 30 % automaticky nezaručují větší zájem. Češi nejvíce slyší na slevy ve výši 21–30 %, které považují za důvěryhodné a motivační. Akce pod... The post Češi nejlépe reagují na slevy mezi 21 a 30 procenty, ukázal průzkum first appeared on Epe… Levnější kuřecí, dražší klobásy. Kolik stojí tradiční suroviny na grilování6.července » FAEI.cz Pokud budete kupovat tradiční potraviny na letní grilování ve slevových akcích, oproti loňsku výrazně ušetříte. I když to neplatí pro všechny oblíbené položky. Například bavorské klobásy nebo hovězí burger meziročně podražily. Letní grilování letos vyjde levněji. Překvapí cena zeleniny i kuřecího masa28.června » Deník.cz Slevy v akčních letácích se u surovin na grilování letos blíží 30 procentům. Zlevnilo třeba vepřové a díky lepší sezoně také zelenina. Výrazně si připlatit naopak musí třeba milovníci hovězích burgerů, vyplývá z analýzy slevových letáků. Potraviny zlevnily, vlastně zdražily. Co ukazuje vývoj cen?7.června » FAEI.cz Napřed ta horší zpráva: Spotřební koš třinácti potravin v akčních letácích největších obchodních řetězců oproti loňsku mírně podražil. A teď ta dobrá: Čtvrtletně naopak většina základních potravin zlevnila, včetně tolik sledovaného másla. Analýza letáků: Zdražily vejce a brambory, přesto lze v akcích výrazně ušetřit29.května » Deník.cz Základní potraviny sice v uplynulém čtvrtletí zlevnily, v meziročním srovnání si ale za jejich srovnávací koš připlatíme. Nejvíce třeba za jablka, vajíčka či brambory, levnější je naopak máslo. Jak se budou ceny vyvíjet v příštích měsících, rozhodne… Ukončení kurzu Obranná standardizace22.května » Univerzita obrany V pátek 16. května byl na Fakultě vojenského leadershipu ukončen další běh týdenního kurzu „Obranná standardizace“, který proběhl v gesci Úřadu pro obrannou standardizaci, katalogizaci a ověřování jakosti ve spolupráci s Katedrou teorie vojenství, F… |
|