|
Vztahuje se k |
Staňte se součástí dobrodružného příběhu26.června » Kultura21.cz Letní prázdniny už jsou tady a s nimi kupa volného času. Za rohem číhá nejen pěkné počasí, ale největší strašák všech dětí i dospělých: Prázdninová nuda! Mám pro vás ale jeden tip, který vás okamžitě vtáhne do pravého dobrodružství, na které nemají … Víme první: Košík rozjíždí první velkou kampaň v hlavní roli s nákupními košíky30.dubna » Marketing&Media Velké nákupy by měly jezdit za vámi, říká Košík ve své první celoplošné kampani od WMC Grey se spoty v režii dua Wolfberg a se zvukovým logem od Butter. Článek Víme první: Košík rozjíždí první velkou kampaň v hlavní roli s nákupními košíky se nejdří… Duo Wolfberg: Snad i jaderná elektrárna má jednodušší řízení než reklama27.prosince » Marketing&Media Nejraději vozíme zahraniční natáčení do Česka, tady všechno funguje, říkají Přemysl Ponáhlý a Jan Kalvoda z režisérského dua Wolfberg Článek Duo Wolfberg: Snad i jaderná elektrárna má jednodušší řízení než reklama se nejdříve objevil na Marketing & … RozhovorReklamní byznys by se měl trochu uvolnit10.května » Marketing&Media Nejraději vozíme zahraniční natáčení do Česka, říkají Přemysl Ponáhlý a Jan Kalvoda z režisérského dua Wolfberg. |
|