Alice Divišová |
Vztahuje se k |
Když jde o dobrou věc, i konkurence může táhnout za jeden provaz. Šaty z piva vydražila nová group brand manažerka Krušovic16.ledna » Lifee.cz Unikátní róba z piva navržená Jakubem Polankou zná svého nového majitele. V aukci zvítězila nová group brand manažerka Krušovic Alice Divišová, která šaty jménem krušovické novinky Bohéma vydražila za 126 242 Kč. Celá částka poputuje na konto Centra… Šaty z piva vydražila nová group brand manažerka Krušovic16.ledna » Marketingové noviny Unikátní róba z piva navržená Jakubem Polankou zná svého nového majitele. V aukci zvítězila nová group brand manažerka Krušovic Alice Divišová, která šaty jménem krušovické novinky Bohéma vydražila za 126 242 Kč. Celá částka poputuje na konto Centra… Šaty navržené z piva Jakubem Polankou pro Pilsner Urquell vydražila nová group brand manažerka Krušovic14.ledna » Móda Když jde o dobrou věc, i konkurence může táhnout za jeden provaz. V aukci, která se o nádherné šaty z plzeňského ležáku uskutečnila, zvítězila nová group brand manažerka Krušovic Alice Divišová. Alice Divišová je novou group brand manažerkou v českém Heinekenu11.ledna » Zboží a Prodej Alice Divišová se od ledna stala novou group brand manažerkou společnosti Heineken Česká republika. Marketingově zaštítí značku Krušovice, s níž má do budoucna velké plány. Alice Divišová působí ve společnosti Heineken již čtvrtým rokem. Svou kariér… Geislerová a šaty ušité z plzeňského piva. Róbu vydražila konkurence, nosí je manažerka Krušovic11.ledna » Reflex.cz Unikátní róba z piva navržená Jakubem Polankou zná svého nového majitele. Původně šaty přivezl na Mezinárodní filmový festival do Karlových Varů pivovar Pilsner Urquell a na červeném koberci nosila Aňa Geislerová. Šaty pak putovaly do akce, kde s ne… Šaty z piva Pilsner Urquell vydražil konkurenční Bohém11.ledna » MediaGuru Pivní šaty navržené Jakubem Polankou pro Pilsner Urquell vyrazila v aukci jménem značky Bohém group brand manažerka Alice Divišová. Rivalita, která pomáhá. Šaty z plzeňského piva vydražily konkurenční Krušovice, peníze podpoří vozíčkáře10.ledna » CzechCrunch Plzeňský Prazdroj dražil své pivní šaty s tím, že výdělek poputuje na podporu Centra Paraple. Za 126 tisíc je získal pivovar Krušovice. Článek Rivalita, která pomáhá. Šaty z plzeňského piva vydražily konkurenční Krušovice, peníze podpoří vozíčkáře s… Alice Divišová je nově group brand manažerkou Krušovic10.ledna » Marketing&Media Divišová jménem krušovického Bohéma vydražila unikátní šaty z piva z kampaně Pilsner Urquell, výnos podpoří Centrum Paraple. „Když jde o dobrou věc, i konkurence může táhnout za jeden provaz,“ říká. Článek Alice Divišová je nově group brand manažerk… Zlatý Bažant: Slovenský původ nám dodává unikátnost12.října » MediaGuru Komunikovat na českém trhu slovenskou značku piva je výzva, je to ale i konkurenční výhoda, říká brand manažerka Zlatého Bažanta Alice Divišová. Kampaň Zlatopramen 0,0 % od Isobar: Do pohody mileniálů vtrhne „narušitel“17.května » Marketing&Media Zlatopramen 0,0 % alkoholu představuje nový design plechovek pro všechny příchutě radlerů. Kromě toho značka spouští novou kampaň Nebuď kapku moc. Na sociálních sítích poběží čtyři spoty, které cílí především na věkovou kategorii od 25 do 40 let. Zlatopramen mění design plechovek, spouští kampaň14.května » MediaGuru Zlatopramen uvádí na trh své nealkoholické radlery v novém designu. Startuje kampaň „Nebuď kapku moc“. |
|