Robert Sobotka |
Vztahuje se k |
Jaké vzdělávání je důležité pro práci v pojišťovnictví? (Rakousko)15.listopadu » Kurzy.cz V průzkumu přibližně 70 % respondentů uvedlo, že akademické vzdělání považují pro pojišťovnictví za důležit... „Megatrendy“ jsou obrovskou výzvou pro pojišťovny. Co to přesně znamená?30.ledna » OPojištění.cz Krátkodobě se do pojištění nejvíce propíše inflace: pojistné i pojistná plnění za škody budou stoupat a por... Videoporadenství: Spíše náhradní řešení než přání klientů4.června » Kurzy.cz Kvůli přetrvávající pandemii a s ní spojenými omezujícími opatřeními jsou digitální komunikační kanály na vzestupu a staly se důležitým nástrojem. K nim patří i videohovory. I když jsou v současné situaci velmi dobrým pomocníkem, mimo období lockdow… Videoporadenství: Spíše náhradní řešení než přání klientů31.března » OPojištění.cz Kvůli přetrvávající pandemii a s ní spojenými omezujícími opatřeními jsou digitální komunikační kanály na v... Udržitelnost: Myslí tím pojišťovny a zákazníci to samé?4.února » OPojištění.cz Pod pojmem trvalá udržitelnost si lze představit leccos. Podle nové rakouské ankety toto platí zejména v ob... Je možné „opravu“ věci podle nového občanského zákoníku „reklamovat“?1.listopadu » ePravo.cz Snad každý z nás někdy potřeboval něco opravit. A ne každá oprava se zdaří, a ne každý opravář je tak důsledný, precizní a poctivý, jak by měl. Vzniká proto přirozená otázka: Je možné „opravu“ věci podle nového občanského zákoníku „reklamovat“? Jak rakouští klienti doporučují své pojišťovny?11.června » OPojištění.cz Připravenost doporučit dále „své“ společnosti v bankovním sektoru loni v Rakousku dále stoupla. Ukazují to ... Jak se staví Rakušané k on-line pojištění?25.ledna » OPojištění.cz Pouze 7,1 % rakouské populace sjednalo už někdy pojištění on-line cestou. A co více, 90 % lidí u našich již... |
Karel Svoboda
- Český hudební skladatel
|