Petr Sochor |
Vztahuje se k |
Pilotní čajová plantáž v jižním Libanonu20.března » Foodnet Libanon poptává osiva12.prosince » Foodnet Dostupnost potravin v Libanonu21.listopadu » Foodnet Libanon očekává koncem roku problémy se svým potravinovým zabezpečením – exportní příležitost pro české výrobce krmiv14.listopadu » Kurzy.cz Přístup Libanonu k vlastnímu potravinovému zabezpečení v posledních třiceti letech lze bez nadsázky označit za krajně nezodpovědný. Ministerstvo zemědělství Libanonu aktivně hledá možnosti zlepšení postavení malých farmářů26.září » Foodnet Privátní značky ve světě: V Číně jsou novým fenoménem, Libanon odolává15.června » Vitalia.cz Privátní značky jsou stále oblíbenější, a to nejen v Česku. Na popularitě poměrně čerstvě získávají i v Asii. Zatímco u nás tvoří podíl privátek v maloobchodě asi dvacet procent, například v Číně jde zatím o cirka dvě procenta. Výhody a nevýhody privátních značek3.května » Vitalia.cz Za pojmem privátní značka, privátka nebo private label se nemusí skrývat podřadné potraviny prodávané za nejnižší cenu. Někdy jde o produkty i vysoce prémiové, které kvalitou a cenou předčí ty značkové. |
Michal Hašek
- Poslanec za ČSSD, hejtman Jihomoravského kraje
|