Brian Solis |
Vztahuje se k |
Zákaznický servis, zejména v terénu, pomáhá společnostem překonat konkurenci a růst20.března » CIO Business World.cz Ekonomická nejistota je dobou, kdy je třeba investovat do zákaznické zkušenosti, nikoli ji omezovat, a terénní služby jsou plné příležitostí k překonání… Salesforce: Pro téměř 90 % zákazníků je zážitek stejně důležitý jako produkt či služby16.května » ChannelWorld Udržování zákazníků v centru pozornosti vzbudí loajalitu a prohloubí důvěru, naznačuje studie společnosti Salesforce. Salesforce: Téměř 90 % kupujících tvrdí, že zážitek, který firma poskytuje, je stejně důležitý jako její produkty nebo služby16.května » ITbiz.cz Brian Solis má pro podniky, které procházejí digitální transformací, jednu zásadní radu: Solis říká: „V době změn se potřeby a očekávání zákazníků stanou vaší severní hvězdou,“ říká Global Innovation Evangelist společnosti Salesforce. „Udržování zák… Jak položit základy postpandemickému úspěchu11.června » CFOWorld Umělá inteligence a automatizace mohou v synergii s člověkem pomoci firmám ukázat lidštější tvář a poskytovat zákazníkům vyšší užitek. Zájem o AI platformy vyletěl strmě vzhůru, protože se ukázalo, že firmy s dosavadními lidskými zdroji, výrobními p… Žhavé a pohasínající transformační trendy25.května » CIO Business World.cz Digitální transformace je dnes nezbytným předpokladem obchodního úspěchu. Mění vztahy mezi IT a zbytkem podniku, strukturu technického vybavení i zavedené způsoby práce. Většina podniků usilovně pracuje na zlepšování vnitřního fungování i obchodních… |
Elon Musk
- Americký podnikatel
|