Robert Stephenson |
Vztahuje se k |
Železniční (r)evoluce: Norsko v roce 1957 s rekordní sítí tratí o délce 4 498 km15.října » RAILTARGET Norsko se v oblasti železnice nachází na prahu revoluce. Po stoletích vývoje od prvních koněspřežných tratí se země nyní zaměřuje na modernizaci železniční sítě. V plánu jsou nové rychlé tratě a zlepšení přeshraničního spojení s Evropou. Jak se Nors… Železniční (r)evoluce: Vlakem až do oblak. Švýcaři postavili nejvyšší nádraží světa ve výšce 3 454 metrů21.srpna » RAILTARGET Švýcaři překonali neuvěřitelné překážky a udělali z hor svého spojence. Od prvních kolejí až po moderní super projekty. Jak se tato malá země stala železničním gigantem, který doslova projel Evropou! Železniční velikáni: Jaký otec, takvý syn. Jak Robert Stephenson změnil svět parou a ocelí9.srpna » RAILTARGET Dětství v kruté Anglii 19. století, tvrdá práce a neúnavná inovace. Seznamte se s Robertem Stephensonem, mužem, který spolu se svým otcem Georgem postavil základy moderní železnice a změnil tvář průmyslové revoluce navždy. OBRAZEM: Repliky lokomotiv z pionýrských dekád století páry mají páru25.prosince » Technet.cz Představme si krásu prvních parních lokomotiv prostřednictvím fotografií jejich funkčních replik. Repliky mají oproti pradávným originálům jednu zásadní výhodu – díky technologickému pokroku dosud snad žádné nebouchl kotel. Což na druhou stranu vůbe… 937. schůzka: Rytíř od Vltavy a od Labe7.října » ČRo 2 - Praha „V Německu máme pouze jediného člověka, který se může postavit po bok slavným inženýrům, jakými jsou Paulin Talbot a Robert Stephenson. Tím mužem je Alois Negrelli.“ John Bull je nejstarší funkční parní lokomotiva na světě, podívejte se, jak se s ní jezdilo7.března » ExtraStory.cz John Bull je americká parní lokomotiva, ale byla sestrojena v Anglii a odtud lodí putovala do Spojených států amerických. To se psal rok 1831 a 15. září vyjela tahle parní kráska na svou první jízdu. Smithsonianský institut tuto lokomotivu provozova… |
|