Tomáš Tiefenbach |
Vztahuje se k |
Technologické inovace mění pravidla hry v digitální reklamě, říká šéf Lurity30.srpna » Forbes Lurity, lídr v digitální reklamě na Slovensku a v Česku, mění pravidla OOH segmentu. Provozuje síť stovek obrazovek v prestižních lokalitách a nákupních centrech a díky inovativním technologiím přináší svým klientům flexibilní a efektivní reklamní ř… Budoucnost out of home média je digitalizace a omnichannel přístup k reklamě, říká šéf Lurity5.března » Forbes „Venkovní reklama není mrtvá,“ říká v rozhovoru Tomáš Tiefenbach, generální ředitel společnosti Lurity. „Zažívá ale přechod k digitálním plochám a obrazovkám, ovládaných třeba pohybem ruky, v nákupních centrech, lékárnách nebo zábavních parcích,“ do… Central spouští novou věrnostní aplikaci, prvním zákazníkům dává kávu zdarma21.srpna » e-mostecko.cz Most - Nákupní centrum Central Most spouští od 21. srpna novou mobilní aplikaci Můj Central. Ta umožní návštěvníkům centra získávat věrnostní body za nákupy a proměňovat je za dárky. Stačí jen nafotit účtenku z každého nákupu a pak už vybírat z boha… Když přemýšlíte a vyvíjíte komplexně, klienti oslavují21.července » Marketing&Media Říká Tomáš Tiefenbach, který založil a řídí digitální síť obrazovek Lurity a platformu Simplaq pro digitalizaci nemovitostí. Článek Když přemýšlíte a vyvíjíte komplexně, klienti oslavují se nejdříve objevil na Marketing & Media . Lurity: Budoucnost OOH je digitální2.března » Marketing&Media Dobře umístěná reklama na digitálních plochách urychluje nákupní chování. Článek Lurity: Budoucnost OOH je digitální se nejdříve objevil na Marketing & Media . Jak se neztratit ve firemních datech? Startup BinarBase nasadil umělou inteligenci a zlepšuje byznys17.ledna » CzechCrunch Slovenská společnost nabízí jiným firmám jednoduché řešení, jak vizualizovat a správně chápat data, která se jim kupí v počítačích. Článek Jak se neztratit ve firemních datech? Startup BinarBase nasadil umělou inteligenci a zlepšuje byznys se nejdří… Lurity letos výrazně posílí svou digitální OOH síť v Česku19.července » Marketing&Media Slovenská společnost Lurity, která provozuje digitální OOH plochy, plánuje výrazné posílení svých aktivit na českém trhu. Lurity letos rozšíří svou digitální OOH síť v Česku19.července » MediaGuru Slovenská společnost Lurity, která provozuje digitální OOH plochy, plánuje posílení svých aktivit na českém trhu. |
|